ПриватБанк направив клієнту лист з рішенням розірвати договір та закрити його рахунок
ПриватБанк вирішив розірвати з клієнтом договір про обслуговування та закрити рахунок. Додатково з чоловіка списали комісію у розмірі 17 876 гривень. Він вимагає стягнути з фінустанови 25 049 гривень.
Про це йдеться у рішенні Жовтневого районного суду Кривого Рогу. Чоловік ще у 2016 році уклав з ПриватБанком договір банківського обслуговування. Йому відкрили картковий рахунок. У 2020 році він отримав від фінустанови лист.
В листі ПриватБанк вказує про те, що 26.07.2020 року в односторонньому порядку прийняв рішення про відмову від обслуговування шляхом розірвання ділових відносин у зв'язку з встановленням неприйнятно високого рівня ризику/ненадання необхідних для здійснення належної перевірки документів чи відомостей. Після звернення до фінустанови із заявою він отримав відповідь про відсутність залишків коштів на його рахунках.
ПриватБанк списав з рахунку чоловіка комісію за обслуговування, щодо якого встановлено неприйнятно високий рівень ризику, на загальну суму 17 876 гривень. Він вважає, що у фінустанови відсутні правові підстави для списання.
"Банк не встановлював кредитний ліміт для клієнта, тому борг відсутній, списання коштів не здійснювалось. Листом від 05.09.2020 року йому запропонували вказати рахунок в іншому банку для перерахування залишку, на підставі чого він направив відповідну заяву. Банк перерахував кошти до іншого банку. Позивач перевів у готівку більше ніж 1 мільйон гривень. Кошти на його картку заходили від різних осіб і не ідентифіковані як заробітна плата, дохід від підприємницької діяльності, корпоративних прав", - зазначили у ПриватБанку.
Позов чоловіка задовольнили. З акціонерного товариства комерційний банк "ПриватБанк" на його користь стягнуть кошти у загальному розмірі 25 049 гривень, з яких: 17 876 гривень - безпідставно набуті кошти, 1 821 гривні - 3 % річних, 5 352 гривень - інфляційні втрати.
"Позивач виконав визначені банком умови для отримання своїх коштів з рахунку. Проте банк спірні кошти у повному розмірі на вказаний ним рахунок не перерахував, списавши частину коштів на витрати з обслуговування рахунку. Такі дії банку суперечать його ж вимозі, адресованій клієнту та умовам укладеного договору щодо обслуговування рахунків", - наголосили у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.