Range Rover із повним фаршем: чому зріс попит на преміальні автомобілі і впав на інші

В Україні зріс попит на преміальні авто і значно впав на інші, експерти називають декілька причин

Авто
В Україні зріс попит на преміальні автомобілі

Попри віну в Україні зріс попит на преміальні автомобілі. Про це розповіли фінансисти під час круглого столу «Роль кредитування та лізингу в розвитку ринку автопродажів», проведеного «Фінансовим клубом». Про це 11 липня пише Фінклуб.

За словами начальника департаменту страхування автопарків СК «ІНГО» Олександра Розуменко, ситуація повторюється.

«В 2014-2015 роках також дуже значно виросла частка преміальних брендів в продажах автомобілів, як-от BMW, Mercedes. І в лізингу для МСБ частка таких дорогих автомобілів виросла», – зауважив він.

Серед версій пояснення такої поведінки споживачів Розуменко припустив, що шляхом купівлі дорогого автомобіля може здійснюватися виведення капіталу за кордон.
Інше пояснення у директора з продажу автолізингу «ОТП Лізинг» Андрія Андрощука.

«В будь-яку кризу дорогі автомобілі, будинки, предмети розкоші – це спосіб захистити гроші від девальвації. Хоча віп автомобілі падають в ціні найсильніше. За перший рік 30% вартості автомобіля можуть втратити», – попереджає Андрій Андрощук.

Керівник проєктів управління лізингових операцій Укрексімбанку Данило Середа каже, що одне з пояснень – люди починають жити «сьогодні і зараз».

«Втамувати свою «спрагу» зараз, бо незрозуміло, що буде завтра. Людині захотілося купити Range Rover із повним «фаршем», вона його купує», – сказав Середа.

Проте, зазначили учасники круглого столу, українці в травні припинили відвідувати автосалони – продажі автомобілів не преміум класу стрімко впали.

«Після набуття чинності нового закону про мобілізацію, починаючи з травня, люди перестали ходити в автосалони. Є дилерська мережа, в якої є автосалон біля блокпосту, то там взагалі людей немає. Вони просять, щоб автомобілі їм привозили. Тобто менеджер салону сідає в автомобіль і везе його до клієнта», – розповів  Андрій Андрощук.

Це спровокувало суттєве падіння продажів.

«І падіння по різним брендам – від 30% до 50% продажів. Питання не в тому, чи є або нема кредитного ресурсу, яка його вартість. Це не має значення, якщо немає клієнта в автосалоні. У нас теж по роздрібному напрямку падіння десь на 30% за місяць», – зазначив він.

Керівник розвитку автомобільного кредитування західного регіону ОТП Банку Назар Янків також зауважив, що зараз на ринку продажу автомобілів, починаючи з травня, відбувається спад попиту.

"Закон про мобілізацію – це штопор в нашій діяльності, і ми не розуміємо, як воно буде в подальшому. Дилери та імпортери кажуть, що питання дуже неоднозначне, і багато хто відкладає і ставить на паузу», – сказав Назар Янків.

Хто має оновити дані про свої автівки в ТЦК

Оновлення даних по транспортних засобах передусім стосується підприємств, установ та організацій і регулюється постановою уряду №1921. Посадова особа буде відповідати за те, що дані про транспортні засоби не були надані вчасно до ТЦК. Про це дала роз’яснення адвокатка Таміла Алексик.

Виконати вимогу постанови мають, як великі так і малі підприємства, установи та організації, в тому числі транспортні, наприклад, КП "Київпастранс". У встановленні законом строки до 20 червня та до 20 грудня, керівництво підприємства має надати інформацію до ТЦК та СП про зареєстровані транспортні засоби.

"Якщо порушити це правило та не надати своєчасно інформацію до ТЦК, тобто зробити це умисно, то за подібні дії може бути накладено штраф на підприємство. Керівник зобов’язаний надати данні добровільно, вчасно та відповідно до вимог закону", - зауважила Таміла Алексик.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube