Газопостачальна компанія Нафтогаз України надала роз’яснення на випадок, якщо споживачем була допущена помилка при оплаті
Серед поширених помилок, які допускають клієнти при розрахунку за спожите блакитне паливо може бути не вписаний особовий рахунок, не зазначені особисті дані при оплаті. Також гроші можуть бути надіслані на чужий рахунок. Як виправити помилку пояснили 5 березня в Нафтогазі.
Перш за все, рекомендують в Нафтогазі, у таких ситуаціях варто дотримуватись інструкції, яку надала газопостачальна компанія.
В усіх випадках алгоритм є наступним:
Нафтогаз просить людей не хвилюватись, що надані персональні дані кудись потраплять. У відповідь одному з клієнтів пресслужба уточнила, що вони керуються відповідним Законом України про захист персональних даних. Про це, до речі, йдеться у політиці конфіденційності.
Окремо варто зазначити про повернення коштів на банківську картку. Якщо потрібно виконати саме цю дію, то варто до пакета додати реквізити фінансової установи. Також заяву про перенесення коштів.
Щоб відновити електропостачання після призупинення його за борги, клієнтам-боржникам необхідно:
Лише після сплати у повному обсязі боргу і рахунку за відновлення послуг з підключення постачальник передасть заявку на підключення оператору системи розподілу, до мереж котрого підключений ваш будинок, та котрий безпосередньо протягом 3 робочих днів здійснить підключення помешкання до електропостачання.
Макрон висловив припущення, що західні країни можуть відправити війська для захисту України, але додав, що наразі таких рішень не прийнято. Чи можливо такий розвиток подій, чи це лише стратегічна тактика? Український політолог Андрій Золотарьов поділиться своїми думками з цього приводу. Приєднуйтесь до перегляду, щоб дізнатися більше.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.