Як подати скаргу щодо неналежної якості комунальних послуг: детальна інструкція

Читать на русском

НКРЕКП підготувала для споживачів у сферах енергетики та комунальних послуг роз’яснення, як оперативно подати скаргу

Читать на русском
Комунальні послуги
На неякісні комунальні послуги можна подати скаргу

НКРЕКП підготувала для споживачів у сферах енергетики та комунальних послуг роз’яснення, як оперативно подати скаргу

У 2023 році до НКРЕКП від споживачів надійшло 32095 звернень. В результаті працівниками НКРЕКП було виявлено низку порушень та на цій підставі проведено 551 перевірку. В комісії запевняють, що забезпечення захисту прав споживачів наразі в пріоритеті, і нагадали про порядок подачі скарг.

Перш за все, в НКРЕКП пояснили, що скарга - це обґрунтоване звернення, з документальним підтвердженням, з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями або бездіяльністю підприємств, установ та організацій – ліцензіатів НКРЕКП та їх посадових осіб.

«Причиною скарги може бути неналежне постачання електроенергії, природного газу, теплової енергії, водопостачання та водовідведення. Або вимога споживача поновити його права, що були порушені діями або бездіяльністю відповідного постачальника послуг у сферах енергетики та комунальних послуг, а також захистити свої законні інтереси у цих сферах», - йдеться в роз’ясненні НКРЕКП.

З яких нагальних питань споживач може подати скаргу до НКРЕКП:

  • доступ/приєднання до електричних, газових, теплових мереж;
  • дотримання ліцензіатами законодавства та ліцензійних умов;
  • якість постачання електричної енергії, природного газу, води, теплової енергії;
  • впорядкування договірних відносин з ліцензіатами;
  • порядок розрахунків за спожиті енергоносії;
  • заборгованість за спожитий газ, воду та електричну, теплову енергію;
  • щодо актів про порушення Правил роздрібного ринку електричної енергії, нормативних документів, що регулюють постачання споживачам природного газу, води та теплової енергії тощо.

Як і куди скаржитися

Оперативно скаргу можна подати заповнивши відповідну форму на вебсайті НКРЕКП:

Якщо питання, викладене у скарзі, не належить до компетенції Регулятора, таке звернення направляється за належністю то відповідної інституції.

Не розглядаються повторні звернення від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вже вирішено по суті.

Коли по питанню, що викладене у зверненні, є судові рішення, які набули законної сили – такі звернення НКРЕКП не бере в роботу.
Також не розглядаються анонімні  звернення.

Більше інформації за цим посиланням.

Макрон висловив припущення, що західні країни можуть відправити війська для захисту України, але додав, що наразі таких рішень не прийнято. Чи можливо такий розвиток подій, чи це лише стратегічна тактика? Український політолог Андрій Золотарьов поділиться своїми думками з цього приводу. Приєднуйтесь до перегляду, щоб дізнатися більше.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.