Субсидії і пільги: відомості для ПФУ можуть надавати управителі ОСББ зручним для них способом

Управителі багатоквартирних будинків ОСББ можуть надавати Пенсійному фонду України відомості, необхідні для призначення субсидій та пільг, зручним способом

ПФУ, субсидії
ОСББ надають ПФУ відомості про субсидії та пільги

У ПФУ повідомили, що для призначення пільг, а також житлових субсидій за експериментальним проєктом управителі багатоквартирних будинків та ОСББ разово подають Пенсійному фонду України відомості про адреси обслуговування і розмір внесків. Детально про це пояснили на офіційні сторінці фонду.

Для призначення житлових субсидій за загальними правилами відомості про розмір внесків або платежів об’єднанню на оплату витрат на управління багатоквартирним будинком та суму простроченої понад три місяці заборгованості з оплати витрат на управління багатоквартирним будинком надаються управителями, ОСББ на запит органів Пенсійного фонду України. Це робиться щоразу при призначенні житлової субсидії за зверненням особи або без її звернення.

«Крім того, передбачено надання управителями, ОСББ інформації про зміни ціни на послуги, розмірів внесків, форми управління багатоквартирним будинком. Така інформація подається протягом п’яти календарних днів з дати прийняття відповідних рішень (із зазначенням підстав таких змін та поданням документів, що їх підтверджують)», - уточнили у ПФУ.

При цьому, додали там, відомості, необхідні для призначення житлових субсидій та пільг, можуть бути надані як в електронному вигляді – через особистий кабінет управителя, об’єднання на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, так і в паперовому.

У ПФУ зауважили, що у призначенні житлових субсидій та пільг не може бути відмовлено у випадку надання управителями багатоквартирних будинків та ОСББ інформації в паперовому вигляді та відсутності їх реєстрації в електронному кабінеті на вебпорталі електронних послуг Фонду.

Яка інформація для ПФУ потрібна для заяви про субсидію від особи?

В заяві про субсидію треба вказати певну інформацію про всіх членів домогосподарства. Заяву можна оформити офлайн або онлайн. Інформацію про прийняте рішення щодо призначення субсидії можна отримати декількома способами, пояснюють фахівці.

До заяви про призначення субсидії домогосподарству на оплату житлово-комунальних послуг необхідно внести:

  • відомості про членів родини, котрі проживають у приміщенні;
  • адресу проживання, за якою мають нараховувати субсидію;
  • тип субсидії (житлово-комунальні послуги чи тверде паливо);
  • реквізити рахунку у форматі IBAN, на який мають зараховуватись субсидії у разі призначення.

«Під час заповнення заяви ви можете обрати зручний спосіб зв'язку з вами: телефон, електронна пошта; повідомлення через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України та /або мобільний додаток Пенсійного фонду України. Саме цим способом вам повідомлять про прийняте рішення про призначення субсидії», - пояснили у ПФУ.

Заяву і декларацію для призначення житлової субсидії треба подавати, якщо обрали варіант – подати повний пакет документів. Цим варіантом варто скористатись, якщо є якісь особливі обставини, що мають враховуватися при наданні субсидії як виключення. Наприклад: коли кількість тих, що фактично проживають в домогосподарстві осіб менше за кількість зареєстрованих (дружина з дітьми за кордоном) або ви здійснили купівлю дороговартісного майна минулого року за кошти благодійних організацій (квартира для ВПО)

Куди можна звернутись за спрощеним механізмом чи з повним пакетом документів, офлайн чи онлайн, – читайте тут.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube