Так от ти яка, Мальва: чернігівський завод показав нову модель міського автобуса

Автобус запустять у серійне виробництво вже восени, якщо буде зацікавленість моделлю з боку потенційних покупців, наразі розроблено дві модифікації, які відрізняються одна від одної лише компонуванням сидінь у салоні

Чернігівський завод показав нову модель міського автобуса "Мальва"
Ззовні автобус можна назвати утилітарним та практичним, але явно не красенем. Фото Auto24

Чернігівський виробник автобусів "Еталон" показав нову модель під назвою "Мальва". Новинку презентували в рамках 4-ї виставки комерційного та спеціального автотрнспорту у середині травня, що проходила у київському Міжнародному виставковому центрі. Автобус має цікаві інженерні та конструкторські рішення, а от його зовнішність залишимо на совісті самих дизайнерів.

"Мальва" є міським пасажирським автобусом на 167 к.с. Його презентували без урочистостей, і поки вироблено лише один виставковий екземпляр. Як пояснив начальник відділу збуту підприємства Леонід Цілик виданню Auto24, цей автобус піде в серію вже з вересня у випадку, якщо ним зацікавляться перевізники.

Виробляти планують дві версії "Мальви": перша - дводверна низькопідлогова класика матиме ще простору накопичувальну зону для візків (дитячих/інвалідних) та стоячих пасажирів навпроти дверей поцентру салону. У цій версії будуть 24 стаціонарні пасажирські сидіння, а загальна місткість - 72 пасажири.

Друга версія матиме лише 22 сидіння, але до них ще два бокові відкидні кріселка у додатково створеній накопичувальній зоні (її створили праворуч у салоні перед передньою колісною аркою). Втім, загальна місткість також складатиме 72 місця, тож ця версія буде просто варіацією компонування кріселок.

Назвою "Мальва" Чернігівський автозавод продовжує традицію називати свої автобуси назвами квітів: вже є "Чорнобривець", "Пролісок", "Волошка" та "Барвінок" (а от химерну модель на базі російської "ГАЗелі", яка "працювала" маршрутками в нульових, чомусь нарекли "Дельфіном").

Про технічні характеристики моделі поки невідомо. А от ззовні автобус можна назвати утилітарним та практичним, але явно не красенем. Цікавою є вертикальна компоновка денних ходових вогнів та рішення максимально збільшити огляд для водія.

Як виглядає потужний L200 у "крутому" обвісі та що за плагін-гібрид підготували у Renault 

Нагадаємо, днями Інформатор писав, що у Mitsubishi показали найпотужнішу і найкрутішу версію позашляховика L200, що пройшла доробку у тюнінговому ательє Ironman 4×4. Автівка готова до перевірки бездоріжжям, і має для цього все необхідне - спеціальні покришки, лебідки, бампери та "кенгурятник" спереду. Для споживачів готують одразу декілька версій надпотужного L200: Deluxe, Raid та Commercial.

Також ми розповідали, що Renault презентував високопродуктивну плагін-гібридну версію свого флагманського кросовера Rafal E-Tech 4x4. Новинка має батареєю на 22 кВт-год й гібридну установку на 300 к.с., що дозволяє подолати тисячу км на електричній тязі. Заявлений розгін до 100 км/год – 6,4 секунди, що є досить непоганим показником для плагін-гібридного кросовера.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube