Троє з чотирьох українських водіїв жодного разу не водили електричку - опитування

При цьому наші співвітчизники готові до прогресу: один з двох водіїв готовий відмовитись від ДВЗ, щоб пересісти на електромобіль, а більшість з них це мешканці Києва та Львова

Троє з чотирьох українських водіїв жодного разу не водив електричку - опитування
Жодного разу не водили "електричку" 78% наших співвітчизників

Троє з чотирьох українців ніколи не сиділи за кермом електромобілів, а майже кожен другий готовий відмовитися від автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння - звісно, за умови, що для підтримки такого рішення буде розвинена інфраструктура. При цьому більше половини наших співгромадян визнають прогрес і згодні з тим, що кількість таких автівок на дорогах за останні пару років суттєво збільшилася. Причому більшість серед тих, хто виступає за прогрес, складають кияни та львів'яни.

Про результати соцопитування повідомили у компанії Autolist. Цифри дійсно цікаві: жодного разу не водили "електричку" 78% наших співвітчизників, кожен п'ятий (18%) вже їздили чи зараз користуються таким автом, а 40% з тих, хто водить звичайне авто з ДВЗ, - готові покинути його на узбіччі заради зелених технологій. При цьому "електрички" українцям радше подобаються: 60% з тих, хто вже сідав за їхнє кермо, відгукуютьс про них позитивно.

Що ж подобається нашим співвітчизникам в електромобілях? - По-перше, це низький рівень шуму у салоні (так відповів кожен третій респондент), по-друге - дизайн салону (кожен п'ятий) та екологічність (стільки ж). Ще 18% українців додає впевненості той факт, що вони керують автівкою, яку створено за передовими технологіями.

А от дизайн "електричок" подобається далеко не всім. 32% кажуть про більшість доступних в Україні моделей, як "машини з майбутнього". Ще третина опитаних не бачить у них нічого особливого. З мінусів також називають низький запас ходу на одному заряді (15% опитаних) і довгий процес заряджання (14%). А знайшлися і такі, хто вбачає негатив у надто великій потужності автівок та високій динаміці розгону (18%).

Підсумовуючи опитування, очільник компанії Autolist Віктор Волошин зазначив, що зараз електромобілі – це, в основному, елітні машини. Понад 60% застрахованих електрокарів коштують дорожче 30 тисяч доларів. Причому вони найчастіше використовуються як другий автомобіль у сім’ї.

Бунт проти "електричок": японські гранди-виробники об'єдналися, щоб створити супер-двигуни на бензині

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що троє японських автовиробників, Toyota, Mazda і Subaru, оголосили про спільну роботу над новими двигунами внутрішнього згоряння. Їхнє рішення йде врозріз із загальною тенденцією на використання "зелених" електричних двигунів, втім, і ці троє також кажуть про використання у своїх двигунах вуглецево-нейтрального палива. А об'єднатися вирішили заради зниження витрат.

Також ми розповідали, що МВС пропонує зменшити вартість послуги з нанесення спеціальних індивідуальних та дублюючих ідентифікаційних номерів транспортних засобів. Відповідна пропозиція міститься у проєкті постанови, що днями оприлюднило міністерство. В документі встановлюються розміри плати за надання послуг, у т.ч. - підрозділами Експертної служби.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube