Клієнту ПриватБанку довелося звернутися до поліції із заявою про скоєння злочину
У чоловіка з двох карток без його відома списали кошти на загальну суму 75 862 гривень. Він просив ПриватБанк повернути кошти, але йому в цьому відмовили. Про це вказується у рішенні Богородчанського районного суду Івано-Франківської області, опублікованому 20 березня 2024 року.
Чоловік має в АТ КБ "ПриватБанк" два рахунки. 21.07.2023 року у період часу з 15:37 по 16:03 з картки «Універсальна» невідомою особою без його відома зняли кошти в сумі 74 858 гривень, а з картки «Для виплат» - 1 004 гривень. Він звернувся до поліції із заявою про скоєння злочину.
25.07.2023 року чоловік написав заяву до АТ КБ "ПриватБанк" про повернення неправомірно списаних коштів. Однак 30.08.2023 року йому відмовили, посилаючись на п. 1.1.10.10.9 Умов надання банківських послуг, який передбачає, що банк не несе відповідальності за операції, що супроводжуються правильним введенням пін-коду або нанесених на картці даних.
Суд вирішив відмовити чоловіку в задоволенні позову. Він не довів факт списання коштів з його рахунку саме з вини ПриватБанку, наразі триває досудове розслідування у кримінальному провадженні, де остаточне рішення не прийняли.
"Позивач самостійно з власної волі, не звернувши увагу, 18.07.2023 року перейшов за посиланням на фішинговий сайт, де під час верифікації вніс власну персональну інформацію, зокрема фінансовий номер телефону, пароль доступу у "Приват24", а також під час дзвінка банку підтвердив вхід у "Приват24" під власним акаунтом. Тобто, повідомив стороннім особам інформацію, за допомогою якої вони змогли зайти в його "Приват24", - наголосили у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.