Для з'ясування причин зникнення зв'язку на телефоні чоловік звернувся до Київстару, однак всі лінії оператора були зайняті
У чоловіка з кредитки списали 20 778 гривень. Він намагався зателефонувати до ПриватБанку, але мобільний зв'язок був відсутній. Йому довелося звертатися до Київстару, аби перевипустити SIM-карту. Про це йдеться у рішенні Дрогобицького міськрайонного суду Львівської області, опублікованому 15 квітня 2024 року.
28.03.2022 року з картки чоловіка зняли кредитні кошти, загалом в розмірі 20 778 гривень. Він намагався здійснити телефонний дзвінок до ПриватБанку для блокування рахунку, оскільки ним жодних операцій не вчинялися, проте мобільний зв'язок був відсутній. З метою з'ясування причин громадянин звернувся до Київстару, однак всі лінії оператора були зайняті.
29.03.2022 року чоловік звернувся до працівників оператора мобільного зв'язку Київстар, які перевипустили SIM-карту з заміною пін-коду номера. Він також подав до поліції заяву про вчинення кримінального правопорушення. 28.05.2022 року Дрогобицьким РВП ГУНП у Львівській області внесено відомості до ЄРДР за ч. 4 ст. 185 Кримінального кодексу України.
Позов чоловіка задовольнили. Договір, укладений 22 квітня 2015 року між ним та AT КБ «ПриватБанк», розірвали. Фінустанову зобов'язали припинити нарахування по його картці щомісячних платежів за кредитом на загальну суму 20 248 гривень. Банк має здійснити перерахунок сплачених ним коштів за період з 28.03.2022 року на день винесення рішення на його рахунок.
"Суд вважає, що відповідач істотно порушив права позивача, оскільки здійснив операції за кредитним рахунком, які він не замовляв, що призвело до виникнення заборгованості, яку на думку банку він має погашати та нараховує відсотки за користування коштами, які не отримував.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.