В компанії запевняють, що поставити генератори на кожну базову станцію технічно неможливо
Абоненти Київстар змушені платити за тариф в умовах постійних відключень світла. У компанії вказують, що обмеження енергопостачання відбувається не з їхньої вини, тож компенсації не передбачені й білінг продовжує працювати в автоматичному режимі. Про це повідомили у пресслужбі оператора.
В компанії також запевняють, що поставити генератори на кожну базову станцію технічно неможливо. Зокрема, частина сайтів розташована на дахах промислових та інших будівель, на локаціях, де, згідно з будівельними нормами, встановлювати бензинові чи дизельні генератори заборонено.
"Оскільки ситуація з відключенням електроенергії виникла не з вини компанії, а через російську військову агресію та обстріли енергетичної інфраструктури (форс-мажорні обставини), то компенсація за відсутність зв'язку не передбачена і білінг продовжує працювати в автоматичному режимі. Проте абоненти Домашнього інтернету зможуть на час відключення світла безлімітно користуватись мобільним інтернетом від Київстару", - заявили у компанії.
Під час відключень світла абонентів просять не переглядати відео, не користуватися відеодзвінками чи іншим контентом, що потребує великого обсягу мобільного інтернету, тоді акумулятори на базових станціях зможуть працювати довше. Краще спілкуватись за допомогою телефонних дзвінків, SMS і текстових повідомлень у месенджерах. Якщо сигнал мережі вашого оператора зник, можна скористатися мережею іншого оператора без додаткової плати та зміни номера.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.