Жителька Кривого Рогу після зникнення мережі Київстар дізналася про списання з банківської картки 53 109 гривень - яким було рішення суду

Абонентку Київстар вимагають сплатити заборгованість, але вона не причетна до списання коштів у розмірі 53 109 гривень

Київстар
Абонентка Київстару після зникнення мережі дізналася про списання з картки коштів у розмірі 53 109 гривень

У жінки на телефоні зникла мережа та надійшло повідомлення про списання з банківської картки 53 109 гривень. Вона вказує, що її SIM-карта Київстар була активна, а перезавантаження гаджета не допомогло. Про це йдеться у рішенні Саксаганського районного суду Кривого Рогу, опублікованому 9 липня 2024 року.

ПриватБанк вимагає стягнути з жінки заборгованість за кредитним договором у розмірі 63 200 гривень. Вона подала зустрічний позов, де вказує, що 21.07.2022 року близько 22:30 у неї зник зв'язок в мережі «Київстар» на її фінансовому номері та надійшло два повідомлення про переказ коштів з картки на суму 29 122 гривень та 23 987 гривень на іншу карту, які відбулися в терміналі самообслуговування в Черкасах, хоча фактично громадянка знаходилась в Кривому Розі. 

"Ризик збитків від здійснення операцій 21.07.2022 було вчинено хоч і невідомими особами-шахраями, але вони були здійснені саме санкціоновано самим клієнтом, яка надала цим особам доступ до її власного додатка "Приват-24" та її банківських рахунків/карток", - заявили у ПриватБанку. 

У ПриватБанку вказують, що компрометація входу до "Приват-24" та подальше викрадення коштів, сталося з вини самої клієнтки. Вона самостійно, не звернувши увагу, перейшла за посиланням на фішинговий сайт "Приват-24", де під час верифікації внесла власну персональну інформацію, зокрема фінансовий номер телефону, пароль, а також під час дзвінка банка підтвердила вхід у додаток під власним акаунтом.

"Вини банку у знятті коштів з рахунку клієнтки не вбачається. Під час здійснення спірних транзакцій, SIM-карта яка належить позивачці за зустрічним позовом з її фінансовим номером не перевипускалася, телефон не втрачався, тому відсутні будь-які механізми здійснення авторизації у "Приват-24" без відома власниці рахунку, тому банком здійснені належним чином банківські перекази через додаток "Приват-24" на загальну суму 53 109 гривень, які не є «помилковими»", - заявили у ПриватБанку. 

Що вирішив суд? 

Суд відмовив ПриватБанку в задоволенні позову. Водночас зустрічний позов жінки задовольнили. Фінустанову зобов'язали відновити стан карткового рахунку клієнтки, що існував станом на 21.07.2022 року до проведення двох операцій переказу коштів в терміналі самообслуговування.

"Суд дійшов висновку про те, що АТ КБ «ПриватБанк» належними та допустимими доказами не підтверджено, що жінка своїми діями чи бездіяльністю сприяла втраті, незаконному використанню ПІН-коду або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції щодо перерахування коштів з її карткового рахунку, оскільки переказ коштів було здійснено без використання платіжної карти, а доводи представника АТ КБ «ПриватБанк», викладені у відклику на позовну заяву, ґрунтуються виключно на припущеннях. При цьому, банком не заперечувався факт того, що операції були ініційовані не позивачем, а іншими невстановленими особами шляхом застосування шахрайських методів, тобто кошти списано унаслідок шахрайських дій невстановлених осіб", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube