Над відновленням сервісів вже працюють
У роботі Сенс Банку, Водафон, Монобанку та Windows 19 липня фіксують труднощі, які пов'язують з глобальним IT-збоєм. Користувачам недоступний ряд послуг. Фахівці працюють над відновленням сервісів.
В Сенс Банку зробили заяву щодо труднощів у роботі. Вказується, що цифровий банк переживає незаплановану технічну перерву.
"Тимчасові технічні труднощі в Sense SuperApp. Цифровий банк зараз переживає незаплановану технічну перерву. Ми активно працюємо над відновленням усіх сервісів і докладаємо максимум зусиль, щоб повернути їх до ладу якнайшвидше", - заявили у Сенс Банку.
Якщо вам потрібна термінова допомога, то пишіть в будь-якій соціальній мережі Сенс Банку. Також можна скористатися чатом підтримки.
"Щойно всі системи будуть відновлені, ми негайно повідомимо вас про це", - додали у Сенс Банку.
За інформацією Суспільного, клієнти мобільного оператора Водафон не можуть здійснити дзвінки. Варто додати, що ми перевірили, зателефонувати та відправити повідомлення вдається.
Також фіксують збій у Монобанку. За попередніми даними, наразі відсутня можливість створити банку для накопичень. Окрім цього стався масштабний збій у роботі Windows, що вплинув на користувачів у всьому світі.
"У всьому світі глобальний IT-збій, пов'язаний із взаємодією антивірусу Crowdstrike та Windows. Безліч компаній у нокдауні", - заявив співзасновник Монобанку Олег Гороховський.
Через соціальні мережі та месенджери шахраї поширили повідомлення про можливість отримання грошової виплати для кожного українця. Повідомлення містило активне посилання на фішингову сторінку-приманку, яка була стилізована з використанням айдентики благодійної організації. На цій сторінці шахраї розмістили інструкції щодо проходження ідентифікації, а також активні посилання на шахрайські фішингові ресурси, які маскувалися під сторінки авторизації банків. Щоб оформити грошову виплату, шахрайський ресурс пропонував ввести номер мобільного телефону, пароль від особистого кабінету, номер картки, CVV, пін-код та поточний баланс картки для підтвердження входу в особистий кабінет.
Отримані дані шахраї використовували для "прив'язки" акаунта користувача до нового пристрою або для онлайн авторизації на порталі відповідного банку, що давало їм змогу вивести кошти з рахунку жертви. Подібні схеми шахрайства є поширеними. Перевіряйте будь-яку інформацію про грошові виплати, яку побачили в інтернеті чи в повідомленнях через офіційні джерела. Не переходьте за посиланням, зазначеним у таких повідомленнях. Перейдіть на офіційний сайт відповідної організації, від імені якої пропонується грошова допомога через пошукову систему, ввівши назву необхідного сайту.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.