У жінки з банківського рахунку списали 69 305 гривень, Монобанк відмовляється повертати кошти - на чий бік став суд

Читать на русском

Жінка вимагала Монобанк скасувати транзакції та повернути на рахунок кошти

Читать на русском
Монобанк
Клієнтка Монобанку вимагає повернути 69 305 гривень, які списали з її рахунку

Жінка вимагала Монобанк скасувати транзакції та повернути на рахунок кошти

У жінки з рахунку в Монобанку списали понад 69 тисяч гривень. Вона попросила фінустанову заблокувати картку отримувача платежів. Також клієнтка вимагає повернути вищевказану суму. Про це вказується у рішенні Рівненського міського суду Рівненської області, опублікованому 26 лютого 2024 року. 

4 вересня 2023 року шахраї списали з картки жінки у Монобанку 69 305 гривень. Вона зателефонувала у службу підтримки та просила заблокувати картку отримувача платежів, їй повідомили, що банк вжив необхідних заходів.

6 вересня 2023 року жінка письмовою заявою вимагала Монобанк скасувати транзакції та повернути на рахунок вказані суми. Задовільної відповіді від фінустанови вона не отримала.

"4 вересня 2023 року фінансовий номер клієнтки не змінювався, змін кредитного ліміту не відбувалось, перевипуску платіжних карток не було. Проведенню несанкціонованих списань передував успішний вхід у мобільний застосунок "Monobank" з пристрою Motorola moto z3, з коректно введеним ПІН-кодом. Операції, які позивачка зазначає як шахрайські, є переказом коштів з картки на картку. Таким чином, банк не несе відповідальності за операції, підтверджені правильним введенням ПІН-коду", - заявили у Монобанку. 

30 жовтня 2023 року жінка надіслала заяву до Монобанку, в якій повідомила, що має намір здійснити погашення кредиту у сумі 59 930 гривень для недопущення нарахування відсотків за користування кредитними коштами, однак дана заборгованість нею не визнається. 31 жовтня 2023 року вона звернулася із заявою до фінустанови, в якій зазначила, що погасила кредитну заборгованість у сумі 59 930 гривень. 

Що вирішив суд? 

Жінці відмовили у задоволенні позову. Переказ коштів з рахунку відбувся внаслідок її необачної поведінки.

"Дії позивачки призвели до використання інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції, у тому числі й змінити платіжний інструмент, Монобанку повідомили про такі операції вже після їх вчинення, відповідно суд доходить висновку, що в цьому випадку відповідач звільняється від відповідальності перед клієнткою за виконання вказаних платіжних операцій", - наголосили у суді.

Систему «Оберіг» активно обговорюють, особливо у контексті реєстрації військовозобов'язаних. Яким чином ця система буде наповнюватись? Через особисте звернення чи автоматично через банківський ID? Адвокат Ігор Фещенко поділиться своїми думками щодо її реалізації в правовому плані та можливими заходами відповідальності за нереєстрацію в цій системі.

 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.