Жінка провела розмову з начальником поштового відділення, залишила номер телефону для оперативного зв'язку, однак це не призвело до бажаних результатів
Жінка помітила, що листи від суду, які приходили на її адресу поверталися назад. Вона звинувачує працівників Укрпошти у бездіяльності. Клієнтка вимагає виплатити їй компенсацію у розмірі 1 тисячі гривень.
Про це вказується у рішенні Бабушкінського районного суду Дніпропетровська (юридична назва суду - ред.). Жінка зазначає, що протягом декількох років працівники Укрпошти не виконують своїх прямих обов'язків, оскільки листи, що приходять на її адресу, поверталися до суду у зв'язку з тим, що неможливо вручити листа. Проте, вона взагалі нічого не знала про зазначені листи і якби не суд, листування з яким необхідно було контролювати, то вона б взагалі не дізналася про те, що на її адресу приходили якісь листи.
Жінка провела розмову з начальником поштового відділення, залишила номер телефону для оперативного зв'язку, однак це не призвело до бажаних результатів. Так, 18.07.2020 року суд на її ім'я направив рекомендований лист, про що вона 18.08.2020 року дізналася безпосередньо у суді. Її довелося піти до відділення, яке повинно обслуговувати зазначену адресу, в якому відповіли, що жодних листів на її ім'я та адресу не надходило.
20.08.2020 року жінка за допомогою сервісу Укрпошти перевірила статус рекомендованого листа, згідно з яким 18.07.2020 року відправлення прийнято, 20.07.2020 року відправлення було у точці видачі, 24.07.2020 року відправлення не вручене під час доставки, а 19.08.2020 року о 17:25, тобто після її приїзду до відділення, поштове звернення повернуто за зворотною адресою. Разом з нею за вказаною адресою проживають її мати та донька, які, у разі доставки рекомендованого листа додому, могли його отримати у разі її відсутності. Проте такого не відбулося жодного разу, і до абонентської поштової скриньки не вкладалося повідомлень про надходження зазначеного реєстрованого поштового відправлення ні вперше, ні повторно.
"Згідно з правилами листоноша двічі (20.07.2020 року та 24.07.2020 року) здійснювала доставку рекомендованого листа позивачці, але у зв'язку з її відсутністю чи будь-кого з повнолітніх членів його сім`ї залишила у дверях повідомлення про надходження такого поштового відправлення, адже поштова скринька у неї зламана. Ніхто за листом не з'явився, тому 19.08.2020 року його повернули за зворотною адресою у зв'язку з закінченням терміну зберігання. На підставі звернення жінки до головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області про порушення її законних прав "Укрпоштою" з 21.09.2020 року по 25.09.2020 року провели нагляд в частині захисту прав споживачів. За його результатами, встановлено відсутність порушень вимог законодавства, що підтверджується актом", - заявили в Укрпошті.
Жінці відмовили у задоволенні позову. Вона не надала суду доказів порушення Укрпоштою її прав та обов'язків.
"Вимоги позивачки про захист прав споживачів та стягнення моральної шкоди, не підлягають задоволенню у повному обсязі", - додали у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.