Жінка вимагає від Укрпошти компенсацію у 15 тисяч гривень, бо не змогла вчасно отримати пільги на оплату житлово-комунальних послуг - деталі та рішення суду

Читать на русском

Укрпошта не надала замовлену послугу СМС-інформування клієнтці

Читать на русском
Укрпошта
Жінка вимагає стягнути з Укрпошти 15 тисяч гривень за невчасно доставлене поштове відправлення

Укрпошта не надала замовлену послугу СМС-інформування клієнтці

Укрпошта вчасно не доставила поштове відправлення жінки до Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області. Вона не змогла отримати пільги на оплату житлово-комунальних послуг. Їй довелось використовувати власні заощадження. 

Про це вказується у рішенні Сихівського районного суду Львова. Жінка скористалась послугою з пересилання поштового відправлення "Укрпошта Експрес" оголошеною цінністю 1 гривня з бланком опису вкладення, з додатковим сервісом кур'єрської доставки формату "склад-двері", а також послугою СМС-інформування про вручення на адресу управління обслуговування громадян ГУ ПФУ у Львівській області. На підтвердження отримання та оплати вказаної послуги вона отримала фіскальний чек та накладну.

Після чого, жінка отримала бланк рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення 13 березня 2023 року. Однак, замовлену послугу СМС-інформування не надали. Вона звернулась до ГУ ПФУ у Львівській області та дізналась, що адресат не отримав поштового відправлення. У контакт-центрі АТ "Укрпошта" повідомили, що поштове відправлення доставлено та вручено, однак адресат вказане заперечує. При відстеженні поштового відправлення за допомогою "Трекінг відправлень" встановлено, що таке вручено особисто лише 28 березня 2023 року. Неналежне виконання взятих на себе обов'язків АТ "Укрпошти" призвело до несвоєчасного звернення до ГУ ПФУ у Львівській області для розв'язання питання щодо отримання пільг на оплату житлово-комунальних послуг. У зв'язку з цим, їй довелось використовувати власні заощадження для оплати комунальних послуг, що обмежило витрати на продовольчі товари. 

Позиція Укрпошти 

В Укрпошті заявили, що укладений з жінкою договір про надання послуг виконано в повному обсязі. Згідно з трекінгом, відправлення 11 березня 2023 року не вручили з інших причин. Це мали зробити на наступний день. 

"З невідомих причин вручення кур'єром не відбулось, проте надалі відправлення доставили до відділення адресата. Покликаючись на те, що на території України введено воєнний стан, а також на лист торгово-промислової палати України, яким визначено, що військова агресія російської федерації проти України є форс-мажорною обставиною, вказує, що в момент, коли кур'єр мав віддати відправлення адресату, могла бути оголошена повітряна тривога, приміщення пошти могло бути закритим або на той час могли існувати інші об'єктивні обставини, через які відправлення могло бути неврученим", - зазначили в Укрпошті. 

Яким було рішення суду? 

Жінці відмовили у задоволенні позову. Вона із заявою до АТ "Укрпошта" про одержання інформації про вручення реєстрованого поштового відправлення, чи заявою про розшук не зверталася, перевірка з даного приводу не проводилася.

"Позивачка не надала будь-яких доказів, котрі б свідчили, що вона мала обов'язок подати вміст рекомендованого повідомлення одержувачу у конкретний строк, таким чином, її твердження про спричинення моральної шкоди суд визнає голослівним, на додаток, така шкода не підтверджена жодними фактичними даними", - наголосили у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.