Основними причинами скасування звернень з оцифрування трудових книжок є помилки, яких припускаються користувачі вебпорталу ПФУ
Процес оцифрування трудових книжок триватиме до 2026 року. Скан-копії документів можна подати через персональний кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду. Це може зробити роботодавець або працівник. Проте, бувають випадки, коли в оцифруванні відмовляють. З якої причини, пояснили в Головному управлінні Пенсійного фонду Донецької області.
В Пенсійному фонді пояснили, що процедура повного завершення оцифрування трудової книжки після подання заявником скан-копії документа підтверджується статусом звернення щодо стану його опрацювання. Перевірити стан опрацювання документів про трудову діяльність можна на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України:
Статус звернення «Виконано» свідчить, що скан-копії опрацьовані та дані про трудові відносини працівника актуалізовано.
Статус звернення «Скасовано виконання» означає, що звернення містить певні помилки, не опрацьовано та потребує повторного подання (опис причини відхилення вказано в реквізиті «Повідомлення»).
Інші статуси означають, що звернення перебуває ще в опрацюванні фахівцями Пенсійного фонду.
Основними причинами скасування звернень з оцифрування трудових книжок є помилки, яких припускаються користувачі вебпорталу. Це трапляється у випадках, якщо:
Як самостійно завантажити скан-копію трудової книжки для оцифрування, дивіться за посиланням або у відеоінструкції.
Отримати довідки про страховий стаж та заробітну плату можна онлайн — через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Для цього необхідно виконати декілька простих дій.
Електронні довідки з QR-кодом (про страховий стаж, заробітну плату, розмір пенсії тощо) мають таку ж законну силу, як і паперові аналоги, підписані уповноваженою особою органу Пенсійного фонду України.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.