В Пенсійному фонді відмовили в оцифруванні трудової книжки: яка причина і що робити

Основними причинами скасування звернень з оцифрування трудових книжок є помилки, яких припускаються користувачі вебпорталу ПФУ

Пенсія
Оцифрування трудової книжки

Процес оцифрування трудових книжок триватиме до 2026 року. Скан-копії документів можна подати через персональний кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду. Це може зробити роботодавець або працівник. Проте, бувають випадки, коли в оцифруванні відмовляють. З якої причини, пояснили в Головному управлінні Пенсійного фонду Донецької області.

В Пенсійному фонді пояснили, що процедура повного завершення оцифрування трудової книжки після подання заявником скан-копії документа підтверджується статусом звернення щодо стану його опрацювання. Перевірити стан опрацювання документів про трудову діяльність можна на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України:

  • роботодавцю — у кабінеті страхувальника в розділі «Звернення» (відображено всі звернення роботодавця щодо кожного працівника із відображенням статусу обробки);
  • застрахованій особі — в особистому кабінеті користувача в розділі «Мої звернення».

Статус звернення «Виконано» свідчить, що скан-копії опрацьовані та дані про трудові відносини працівника актуалізовано.

Статус звернення «Скасовано виконання» означає, що звернення містить певні помилки, не опрацьовано та потребує повторного подання (опис причини відхилення вказано в реквізиті «Повідомлення»).

Інші статуси означають, що звернення перебуває ще в опрацюванні фахівцями Пенсійного фонду.
Основними причинами скасування звернень з оцифрування трудових книжок є помилки, яких припускаються користувачі вебпорталу. Це трапляється у випадках, якщо:

  • скановані копій документів: не належать заявнику; зроблені не з оригіналів документів або в чорно-білому форматі; відскановані неналежним чином (обрізані дати, номери наказів тощо);
  • наявне порушення вимог до оформлення трудової книжки: відсутня скан-копія титульної сторінки трудової книжки; відсутній підпис власника трудової книжки або запис про зміну ПІБ;
    відсутня печатка установи або підпис відповідальної особи;
  • в електронній формі звернення в даних особи наявні помилки.

Як самостійно завантажити скан-копію трудової книжки для оцифрування, дивіться за посиланням або у відеоінструкції.

Уряд ухвалив програму Національний кешбек. Як ви до неї ставитесь?

Українці отримуватимуть 10% вартості куплених ними вітчизняних товарів

Як отримати довідки про заробітну плату та страховий стаж на вебпорталі ПФУ

Отримати довідки про страховий стаж та заробітну плату можна онлайн — через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Для цього необхідно виконати декілька простих дій.

  • Увійдіть на сторінку вебпорталу е-послуг Пенсійного фонду України.
  • Авторизуйтеся в особистому кабінеті за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
  • Знайдіть розділ «Комунікації з ПФУ» в лівому боковому меню та натисніть «Запит на отримання електронних документів».
  • Заповніть поля розділу запиту, надайте згоду на обробку персональних даних та натисніть «Відправити до ПФУ».
  • У розділі «Мої звернення» натисніть на свій запит зі статусом «Виконано» та завантажте довідку в PDF-форматі.

Електронні довідки з QR-кодом (про страховий стаж, заробітну плату, розмір пенсії тощо) мають таку ж законну силу, як і паперові аналоги, підписані уповноваженою особою органу Пенсійного фонду України.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube