Укрзалізниця запустили новий поїзд між Києвом та Одесою, у перший рейс він вирушив 9 липня
Потяг номер 761/762 між Києвом та Одесою курсуватиме через день. Ціни на квитки стартують від 434 гр. Про це 9 липня повідомили в Укрзалізниці.
В Україні запустили новий поїзд між Києвом та Одесою.
"Перший рейс новопризначеного поїзда Інтерсіті №761/762 за маршрутом Київ – Одеса сьогодні успішно прибув до приморського міста – зі 100% заповненістю в обох напрямках! Бачимо стійкий попит і надалі", – повідомили в УЗ.
Там повідомили, що між Києвом та Одесою тепер курсують вагони МПЛТ із сидячими місцями 1-го та 2-го класу, які раніше здійснювали рейси між Києвом та Черніговом. Там їм на заміну на цей маршрут прийшов капітально модернізований електропоїзд ЕД-9м, який пройшов ремонт на власних потужностях "Укрзалізниці" влітку минулого року.
З Києва поїзд вирушатиме за непарними числами місяця о 6:03. Прибувати до Одеси – о 13.34.
У зворотному напрямку поїзд вирушатиме о 14:20. Прибуватиме до Києва о 21:54.
Згідно з інформацією "Укрзалізниці", на всі дати, на які було відкрито продаж квитків, у відкритому доступі місць вже немає. Раніше моніторинг показував, що у будній день квитки з Києва до Одеси коштують:
"Укрзалізниця" скасовує поїзд Intercity Київ-Чернігів-Київ. Надалі між столицею та Черніговом шість разів на тиждень курсуватиме поїзд №886/888 Фастів-Чернігів.
У розкладі "Укрзалізниці" вказано, що поїзд №702 не курсуватиме з 8 липня, а поїзд №704 скасовується з 9 липня.
Надалі між столицею та Черніговом шість разів на тиждень курсуватиме поїзд №886/888 Фастів-Чернігів.
Поїзд №892/894 Фастів-Славутич курсуватиме п’ять разів на тиждень.
Обидва регіональні поїзди мають вагони 3-класу, вартість проїзду складає 80-97 грн.
До кінця 2024 року модель тарифоутворення на перевезення вантажів, за якою «Укрзалізниця» працювала з 1997 року, може повністю змінитися, 4 липня повідомив в інтерв’ю Forbes Ukraine голова правління УЗ Євген Лященко. Для бізнесу витрати сумарно можуть зрости на приблизно 7%. УЗ вже передала пропозицію тарифної реформи до Міністерства інфраструктури та очікує на відповідь.
За словами Лященка, на 2024 рік УЗ закладає не підвищення вантажних тарифів, а їхню гармонізацію.
«Це передбачає повну зміну моделі їхніх розрахунків. Так, ми хочемо значно спростити систему тарифоутворення, яка складається з п’яти різних класів та більш як 20 коефіцієнтів», – пояснив СЕО УЗ.
Зокрема, серед пропозицій: єдиний тариф на порожні вагони та поділ за класами перевезень залежно від технології перевезення, а не від особливості продукту або бізнесу, який замовляє вагони. Гармонізація тарифів може принести компанії додаткові 3-4 млрд до кінця року залежно від того, коли її погодить уряд, розраховує СЕО компанії.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.