Італійський спорткар має знаменитий двигун V-12, що в поєднанні з сучасною коробкою передач дає просто епічний результат: розгін до 100 км/год за 2,9 секунди, до 200 км/год за 7,9 секунди
Ferrari представила спорткар 12Cilindri на 819 к.с. Цей болід оснащений 6,5-літровим двигуном V-12, що використовує передові технології, і новітньою восьмиступінчатою коробкою передач, яка перемикає на 30% швидше за попередницю. Розгін від 0 до 100 км/год займає 2,9 секунди, а до 200 км/год — менше 7,9 секунди.
Отже, під капотом Ferrari 12Cilindri ховається новітня еволюція двигуна Ferrari F140 V-12, використаного в легендарному Enzo двадцять років тому. Цей двигун розвиває 819 кінських сил без наддуву при 9250 об/хв і 500 фунт-фут крутного моменту при 7250 об/хв. Червона лінія встановлена на 9500 об/хв.
Унікальність цього двигуна полягає в його здатності досягати високих показників без використання гібридних систем. Крім потужності, двигун 12Cilindri має систему під назвою "Aspirated Torque Shaping", яка дає змогу електроніці змінювати криву крутного моменту на третій і четвертій передачах.
У поєднанні з двигуном працює восьмиступінчаста коробка передач із подвійним зчепленням, встановлена ззаду. Ця трансмісія перемикає на 30% швидше за попередню, що встановлено у 812 Superfast. Нові 21-дюймові шини ефективно покращують прискорення, скорочуючи передавальні числа на 5,0%.
Розгін від 0 до 100 км/год займає 2,9 секунди, а до 200 км/год — менше 7,9 секунди. Версія Spider трохи повільніша: розгін до 100 км/год займає 2,95 секунди, а до 200 — 8,2 секунди. Максимальна швидкість обох версій перевищує 340 км/год.
Тепер трохи про ім'я машини. Буквально його вимовляють англійською, як "Ferrari Twelve Cylinder". А для тих, хто таки хоче порадувати італійською вимовою, повідомляємо, що цифру "12" треба читати, як "додічі". Вимовляти повільно, артикулюючи голосні звуки, з наголосом на першому складі.
Новий Ferrari 12Cilindri трохи більший, ніж 812 Superfast, але має коротку колісну базу. Дизайн нагадує Roma, але з більш технічними деталями, включно з чорною панеллю перед капотом, схожою на плексигласову панель ранніх моделей 365 GTB/4 Daytona.
Усередині салону знаходиться характерне для Ferrari рульове колесо з елементами управління і центральний інформаційно-розважальний дисплей. Системи управління шасі, такі як Side Slip Control 8 і розумна незалежна система рульового управління чотирма колесами, гарантують оптимальне управління і керованість.
Ціни на Ferrari 12Cilindri починаються від 423 тис доларів за купе і 466 тис доларів за Spider. Очікується, що попит на цю модель буде високим з огляду на її унікальні характеристики та обмежене виробництво.
Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що сімейство кросовера Lamborghini Urus поповнила гібридна версія "SE". Кросовер тепер має потужність в 789 кінських сил, адже на додачу до твін-турбо V8 на 612 “конячок”, він отримав електромотор на 189 к.с., який розмістили в трансмісії. Це дозволило виграти - хоч і небагато, лише 0,1 секунди у динаміці розгону, але ж тепер він досягатиме швидкості у 100 км/год лише за 3,4 секунди.
Також ми повідомляли, що італійська інжинірингова компанія Italdesign Giugiaro SpA, заснована знаменитим автомодизайнером Джорджетто Джуджаро, привезла на Пекінський автосалон електричний концепт Quintessenza. Він є чимось середнім між автомобілем класу GT (Gran Turismo) і пікапом. Не поспішайте з висновками: цей концепт-кар може бути не лише мрійливим поглядом у майбутнє.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.