Як змінити місце проживання в ЦНАП: інструкція

В ЦНАП можна отримати послугу щодо реєстрації місця проживання

ЦНАП
В ЦНАП можна зареєструвати місце проживання

Послуга реєстрації у разі зміни місця проживання надається в усіх ЦНАП країни. Заяву треба подавати особисто. Які документі потрібні для реєстрації, пояснили на офіційному сайті ЦНАП.

В ЦНАП пояснили, що у випадку зміни місця проживання для реєстрації потрібно надати наступні документи:

  1. заява.
  2. паспортний документ особи або довідка про звернення за захистом в Україні (для осіб, які реєструють місце перебування), або документ, що посвідчує особу без громадянства, з особистими даними.
  3. свідоцтво про народження (для дітей віком до 14 років), крім іноземців та осіб без громадянства, або документ про реєстрацію народження, виданий компетентним органом іноземної держави і легалізований у встановленому порядку, якщо інше не передбачено міжнародним договором України, згода на обов’язковість якого надана Верховною Радою України.
  4. довідка про реєстрацію особи громадянином України (у разі здійснення вперше реєстрації місця проживання дитини віком до 14 років, у свідоцтві про народження якої зазначено, що батьки або один із батьків є іноземцем чи особою без громадянства).
  5. документи, що підтверджують право на проживання (перебування) в житлі, адреса якого реєструється для проживання (перебування) (відомості про житло (документи), що підтверджують право власності на житло, рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житла, визнання за особою права користування житлом, жилим приміщенням, договір найму (піднайму, оренди) або інші документи, визначені Кабінетом Міністрів України).
  6. відомості або документ, що підтверджує сплату адміністративного збору (не подається у разі здійснення реєстрації місця перебування).
  7. військово-обліковий документ (для громадян України, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).

У разі подання заяви законним представником (представником) особи додатково подаються:

  • документ, що посвідчує особу законного представника (представника);
  • документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законним представником малолітньої дитини.

У разі перебування житла в іпотеці, довірчій власності як способу забезпечення виконання зобов’язань для реєстрації місця проживання особи додатково подається письмова згода відповідного іпотекодержателя або довірчого власника.

Вартість послуги наступна:

  • У разі звернення особи протягом встановленого Законом строку - 1,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року;
  • У разі звернення з порушенням встановленого Законом строку - 2,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року.

Як скористатися послугою єМалятко через ЦНАП?

За послугою єМалятко можуть звернутися як батьки, які перебувають у шлюбі, так і батьки, які, наприклад, перебувають у громадянському шлюбі. Відповідно послугу можна отримати як дистанційно, так і відвідуючи ЦНАП. 

Батьки новонароджених можуть не відвідувати кожну з установ окремо, збираючи не один десяток документів і витрачаючи на весь цей процес купу часу і сил. «єМалятко» передбачає об’єднання 5 послуг за 1 заявою, а саме отримання:

  • свідоцтва про народження дитини;
  • ідентифікаційного номеру дитини;
  • уніфікованого запису до Єдиного державного демографічного реєстру;
  • компенсації грошової допомоги за «пакунок малюка»;
  • допомоги при народженні дитини.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube