Стало відомо, який додаток у 2023 році став найдорожчим
У 2023 році споживчі витрати на застосунки зросли на 3%. Таким чином, показник дійшов до 171 мільярда доларів. Враховуються витрати в App Store, Google Play та інших магазинах додатків для Android.
Як передає видання Techcrunch, значна частина витрат припадає не на мобільні ігри, а на додатки. Кількість завантажень мобільних застосунків минулого року склала близько 257 мільярдів доларів. На неігрові застосунки витрати склали близько 64 мільярдів доларів.
Експерти зауважили, що основними драйверами стали соціальні програми та творча економіка. Наприклад, споживчі витрати на Tiktok перевищили 10 мільярдів доларів. Це зробило застосунок першим серед тих, які не належать до мобільних ігор.
Близько 1 500 додатків та мобільних ігор заробити понад 10 мільйонів доларів у 2023 році. Споживчі витрати в ще 219 застосунків перевищили 100 мільйонів доларів. 13 додатків завершили рік із показником в мільярд доларів: серед них, зокрема, Royal Match, Google One, Max і Gardenscapes.
За даними експертів, сприяв зростанню споживчих витрат також розвиток генеративного штучного інтелекту. Відомо, що за минулий рік ринок додатків genAI зріс у сім разів. Це призвело до того, що з'явилося чимало нових засобів. Наприклад, чат-боти або генератори мистецтва з вбудованим штучним інтелектом. Найпопулярнішими в цій сфері стали ChatGPT, Ask AI та Open Chat.
При цьому якщо казати про мобільні ігри, то минулого року (якщо порівнювати з 2022 роком) споживчі витрати в цій сфері впали на 2%. Тобто, до 107 мільярдів доларів. Завантаження ігрових застосунків дійшли до позначки 88 мільярдів за рік. Найпопулярніші жанри: гіперказуал, симулятор і бойовик. Зокрема, попит мали Monopoly GO та EA Sports FC Mobile Soccer.
Раніше експерти фонду Fidelity заявили що сьогодні X (колишній Twitter) коштує менш як 30% від тієї суми, яку за неї заплатив мільярдер Ілон Маск. Це значить, що якщо Маск купував соцмережу за приблизно 44 мільярди доларів, то тепер у випадку продажу отримав би лише 13 мільярдів доларів. Таке падіння експерти пояснюють крахом стосунків Маска та рекламодавців.
Ще в жовтні 2022 року фонд Fidelity почав знижувати ціну на свої акції Х. Аналітики зазначають, що це було очевидно, оскільки після покупки Ілоном Маска соціальної мережі там стало на 15% менше користувачів.
Крім того, раніше повідомлялося про те, що вартість акцій Meta рекордно впала. Відомо, що лише за два місяці власник Марк Цукерберг продав майже на пів мільярда доларів акцій компанії. Це сталося після того, як ціна акцій компанії впала до найнижчого рівня за останні сім років. Генеральний директор Meta продавав акції щодня, до кінця року, загалом продавши майже 1,28 мільйона акцій на суму близько 428 мільйонів доларів.
Це сталося вперше за два роки, коли Марк Цукерберг продавав акції компанії. При цьому минулого року ціна акцій компанії значно зросла, перевершивши акції багатьох інших технологічних гігантів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.