Засуджені у місцях позбавлення волі в Україні можуть отримати нові ID-картки

Читать на русском

Як в Україні можна оформити ID-картку, якщо громадянин відбуває покарання у місцях позбавлення волі, які потрібні документи

Читать на русском
Які правила оформлення ID-картки, якщо громадянин засуджений
ID-картка

Як в Україні можна оформити ID-картку, якщо громадянин відбуває покарання у місцях позбавлення волі, які потрібні документи

Паспортні документи, які оформлюються на ім'я громадянина, що відбуває покарання в установах виконання покарань (або знаходиться в медзакладах закритого типу), передаються уповноваженій особі під розписку разом із заявою-анкетою. Уповноважена особа закладу повинна протягом трьох робочих днів після передачі їй паспорта і заяви-анкети отримати від громадянина підписи та повернути документи до Державної міграційної служби. Законодавством передбачений окремий порядок оформлення документів у такому вигляді.

Зазначимо, що така категорія громадян звертається до міграційників у зв’язку із втратою паспорта або ж першого оформлення, оскільки взагалі не документувалися паспортом громадянина України. Згідно з законодавством, після того, як заяву-анкету розглянуть в підрозділі ДМС, буде проводитися ідентифікація особи, на ім'я якої оформлюється ID-картка. Це відбувається відповідно до наявних державних та єдиних реєстрів, інших інформаційних баз, що перебувають у власності держави або підприємств, установ та організацій (якщо інформацію про особу немає в базах даних Єдиного державного демографічного реєстру).

Документи для оформлення ID-картки подаються уповноваженою особою з відповідним супровідним листом установи до ДМС. До цих документів обов'язково додають написану від руки заяву. Під час підготовки документів громадянин повинен пройти перевірку тотожності особи, зображеної на фотокартці. 

Згідно з законодавством, в громадянина, який був узятий під варту або засуджений до позбавлення волі, слідство паспорт вилучає. Повертають документ після звільнення з-під варти або відбування покарання. 

Які документи потрібні для оформлення першого паспорта громадянина України     

Для оформлення ID-картки подаються такі документи:

  • свідоцтво про народження або документ, що підтверджує факт народження, виданий компетентними органами іноземної держави (також можна подати витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження);
  • Оригінали документів, які підтверджують громадянство та посвідчують особу батьків або одного з них, які на момент народження особи перебували у громадянстві України (якщо таких документів немає, то подають довідку про реєстрацію особи громадянином України); 
  • Заява про зняття з консульського обліку (для особи, яка досягла 14- річного віку, постійно проживала за кордоном та повернулася на постійне проживання в Україну) за встановленою формою;
  • Посвідчення про взяття на облік бездомних осіб (для бездомних осіб);
  • Рішення суду про встановлення особи (для осіб, яких не було встановлено за результатами проведення процедури встановлення особи);
  • Документ, який підтверджує особу законного представника (або уповноваженої особи);
  • За наявності документи, які підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія та у паспорт;
  • Фотокартку розміром 10 х 15 сантиметрів для внесення відцифрованого образу обличчя особи шляхом сканування (для оформлення паспорта на ім'я громадян, які не можуть пересуватися самостійно, або відбувають покарання в установах виконання покарань, або знаходяться на тривалому стаціонарному лікуванні в закладах МОЗ закритого типу). 

Як онлайн перевірити стадію виготовлення закордонного паспорта

Українці можуть перевірити, на якій стадії виготовлення паспорт, онлайн, не виходячи з дому. Для цього потрібно скористатися офіційним порталом Державної міграційної служби, та зробити наступне:

  • У розділі "Сервіси" обрати вкладку "Перевірка стану оформлення документів";
  • Заповнити форму;
  • У першому слоті обрати "Паспорт громадянина України для виїзду за кордон";
  • Вказати, для кого оформлено паспорт, - для дорослої особи або для дитини;
  • Ввести серію та номер паспорта;
  • Отримати інформацію.

Які є статуси оформлення документів:

  • Інформації не знайдено;
  • Документи прийнято;
  • Здійснюється перевірка даних;
  • Дозвіл на персоналізацію паспорта надано;
  • Відправлено до центру персоналізації;
  • Документ персоналізовано та відправлено до підрозділу Міграційної служби;
  • Документ доставлений до підрозділу Міграційної служби та може бути отриманий заявником.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.