Бензин та дизпаливо продовжують дорожчати: якими ціни на АЗС будуть у квітні

Читать на русском

Наприкінці минулого тижня ціни на бензин та дизпаливо на АЗС ОККО та WOG зросли на 50 коп./л до 57,99 - це може стати причиною зростання цін на інших мережах

Читать на русском
Пальне, АЗС
Бензин та дизельне пальне на АЗС OKKO та WOG зросли в ціні ще на 50 коп./л

Наприкінці минулого тижня ціни на бензин та дизпаливо на АЗС ОККО та WOG зросли на 50 коп./л до 57,99 - це може стати причиною зростання цін на інших мережах

За минулі вихідні (30-31 березня) бензин та дизельне пальне на АЗС OKKO та WOG зросли в ціні ще на 50 коп./л до 57,49. Таким чином маркетмейкери продовжили курс до збільшення цін. Не виключено що до кінця цього тижня інші мережі АЗС також додадуть в ціні ще 50 коп./л. Про це 1 квітня пише Delo.ua з посиланням на висновки експертів.

Ціна пального на АЗС залежатиме від цін на нафту

За словами засновника групи компаній “Прайм” Дмитра Льоушкіна, в майбутньому маркетмейкери можуть здорожчати на стелі ще на 50 коп./л. А можливість подальшого здорожчання пального на АЗС інших мереж залежатиме від того, якою буде ціна на нафту. Якщо нафта здешевшає, то маркетмейкери залишать ціни незмінними, ціни на АЗС дискаунтерів знизяться пропорційно до падіння. У випадку, якщо ціна на нафту піде дороги маркетмейкери збільшать ціни, а ціни дискаунтерів зупиняться на певному рівні.

"Взимку ОККО та WOG тримали ціни. Це привело до ситуації, коли маркетмейкери торгували з дискаунтерами майже за однакових цін. Це якщо брати до уваги реальну ціну продажу з урахуванням знижок. Це неприродно для ринку пального. Між реальною ціною WOG та “Прайм” має бути різниця в 1,5 грн/л. І ринок рухатиметься в цьому напрямку. Я думаю, що ціни на нафту у квітні будуть падати, бо нещодавнє зростання відбулося через спекулятивні факторів. Якщо нафта на котирування пального в ЄС підуть до низу, ми теж отримаємо можливість знизити ціни та дещо відірватися від великих гравців", - каже Дмитро Льоушкін.

За його словами у квітні не очікується суттєве зростання споживання пального і розпал посівної навряд чи вплине на обсяги реалізації. Якщо уряду України вдасться домовитись з польськими колегами про розблокування кордону, це може збільшити обсяги вантажних перевезень на заході України. Проте, це можливе збільшення теж не суттєво змінить ситуацію на ринку. Разом з тим, конкуренція зараз є надзвичайно високою.

Таким чином у квітні середня ціна бензину А-95 та дизпалива на АЗС може зрости ще на 1 грн/л до 54,32 та 54,52 відповідно.

Зміна керівництва РНБО загальмує боротьбу з російським автогазом

За словами власника компанії GT Group Владислава Колодяжного базові європейські котирування CIF ARA Large для пропану і бутану після тривалого зниження закріпилися на рівні 520 та 515 доларів за барель, що зафіксувало закінчення зимового сезону.

Тим часом ціни на газові суміші російського походження на минулому тижні продавались зі знижкою і на минулому тижні в гурті були пропозиції на автогаз з польських та балтійських терміналів за ціною 40-40,5 тис. грн/тонна на Львівщині та Волині. З огляду на можливість до подальшого дисконтування в подальшому гуртові ціни на такий ресурс можуть впасти нижче 40 тис. грн/тонна. Українські виробники були змушені відреагували на це деяким зниженням середніх цін на тижневих аукціонах, де середня ціна встановилася на рівні 42631 грн/т, що нижче імпортних паритетів.

"Отримані дані про перенасичення польського ринку російським скрапленим газом свідчать про значне збільшення ймовірності реалізації сценарію “газового цунамі”, яке знову повністю зупинить постачання залізницею та обмежить постачання морем в разі розблокування українсько-польського кордону і відсутності ефективних засобів стримування", - вважає. Владислав Колодяжний.

За його словами дії енергетичної митниці по боротьбі з пальним російського походження зараз сконцентровані навколо польської компанії Barter, яка є далеко не єдиним постачальником російського автогазу. Тож обсяги постачання сумнівного пального навіть дещо зросли.

Крім цього Колодяжний вважає, що зміни в керівництві РНБО, з високою ймовірністю затримають ухвалення рішень щодо заборони постачання скрапленого газу з терміналів, які здійснюють постачання російського ресурсу. Проте в середньотерміновій перспективі можуть призвести до більш системної та прогнозованої роботи, зважаючи на досвід Олександра Литвиненка, який раніше очолював зовнішню розвідку.

На думку експерта ціни на автогаз на АЗС навряд чи суттєво зміняться в середньостроковій перспективі. Можливе лише невелике коригування за курсом гривні відносно долара. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.