Харків'янка поповнила кредитку ПриватБанку на 25 тисяч гривень, які одразу ж зникли з рахунку - чи повернув суд кошти

ПриватБанк відмовив жінці у поверненні коштів

ПриватБанк
Жінка поповнила кредитку в ПриватБанку на 25 тисяч гривень, які одразу ж зникли з рахунку

Жінка вирішила погасити кредит та внесла на рахунок ПриватБанку 25 тисяч гривень. Однак кошти одразу ж зникли з картки. Вона вимагає визнати кредитний договір, укладений між нею та фінустановою, припиненим. Про це йдеться у рішенні Дзержинського районного суду Харкова, опублікованому 8 березня 2024 року. 

Жінка отримала кредитну карту «Універсальна» зі встановленим кредитним лімітом в розмірі 25 тисяч гривень. На виконання вимог погашення кредиту 03.04.2020 року вона внесла на свій рахунок суму в розмірі 25 тисяч гривень. Того ж дня невідома особа шахрайськими діями заволоділа коштами у розмірі 25 тисяч гривень. Громадянка звернулась до поліції, у зв'язку з чим відкрили кримінальне провадження за фактом вчинення правопорушення за ч. 1 ст. 190 Кримінального кодексу України. Окрім цього, відкрите кримінальне провадження від 19.06.2020 року за фактом крадіжки 10.03.2020 року її фінансового телефону. ПриватБанк відмовив у поверненні коштів, вказуючи, що переказ грошей був здійснений шляхом створення платежу в системі дистанційного обслуговування клієнтів Internet Banking "Приват-24". Вхід в додаток був здійснений під її авторизацією.

"29.09.2015 позивачка звернулась до ПриватБанку для отримання банківських послуг, у зв'язку з чим підписала анкету-заяву, згідно з якою отримала кредит у вигляді встановленого кредитного ліміту на картковий рахунок. Встановлено, що переказ коштів 03.04.2020 року був здійснений шляхом створення платежу в системі дистанційного обслуговування клієнтів InternetBanking "Приват-24". Вхід здійснений під її авторизацією. Тобто, при такій процедурі клієнт вводить свої ім'я і пароль користувача та входить у "Приват-24", створює необхідний платіж, вводить тільки йому відомий ключ доступу і після цього до банку надходить платіжне доручення, відповідно до якого банк здійснює переказ коштів. Вказані дії можливо було здійснити лише за допомогою використання фінансового телефону та іншої особистої інформації", - заявили у ПриватБанку. 

Яким було рішення суду? 

Позов жінки задовольнили. Суд визнав припиненим зобов'язання за кредитним договором, укладеним 29.09.2015 між нею та акціонерним товариством комерційним банком «ПриватБанк».

"Позивачкою доведено погашення кредиту 03.04.2020 року в повному обсязі, а подальші операції щодо списання коштів здійснювалися банком в автоматичному порядку з підстав облікування заборгованості, яка виникла після подальших платіжних переказів 03.04.2020 року на загальну суму 24 900 гривень, згоди на проведення яких вона не надавала. Водночас АТ КБ «ПриватБанк» не надано доказів на підтвердження вчинення клієнткою дій чи бездіяльності, які сприяли втраті, незаконному використанню персонального ідентифікаційного номера (коду) або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції за кредитною карткою. Вказане свідчить про відсутність її вини, а тому вимога банку до громадянки про сплату заборгованості за кредитним договором, яка утворилась після 03.04.2020 року є неправомірною. На підставі викладеного, суд задовольняє позовні вимоги в повному обсязі", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube