Клієнт ПриватБанку звернувся на гарячу лінію щодо доларового депозиту, однак йому заблокували доступ до Приват-24 - реакція фінустанови на ситуацію

Клієнт шкодує, що відкрив гривневий депозит саме у ПриватБанку, а не іншій фінустанові

ПриватБанк

Чоловік зателефонував на гарячу лінію ПриватБанк, аби дізнатися деталі про доларовий депозит. Натомість він отримав проблему у вигляді блокування доступу до "Приват-24" та зняття статусу номера, як фінансового через помилку в даті народження. Відповідна скарга опублікована 10 липня на сайті "Мінфіну".

Він користується послугами ПриватБанку майже 10 років, проблем раніше в нього не було. Однак тепер клієнт шкодує, що відкрив гривневий депозит.

"Я майже 10 років користуюсь послугами ПриватБанку, колись на роботі змусили відкрити картку цього банка. Проблем раніше не було, за виключенням однієї, у 2022 році намагались зламати мій «Приват-24», а мені банк відмовив у запиті про осіб, які телефонували у кол-центр щодо моїх рахунків (номери телефонів, ІР адреси). А 10 липня взагалі зателефонував на 3700, щоб розв'язати проблему яким чином зняти/продовжити доларовий депозит, а отримав нову проблему — заблокували доступ до «Приват-24» та зняли статус мого номера як фінансового через те, що випадково помилився у даті народження 1 на 7. Параноїки банку мене за шахрая видали, хоча я не просив переказувати гроші на інші рахунки, я просив консультацію — яку картку відкрити на майбутнє — депозит скоро закінчиться. І це при тому, що я відкрив депозит гривневий на 24 місяці в цьому банку. Краще б я в іншому банку відкрив, а не в цьому. Думаю може принципово посудитися за дострокове розірвання депозиту, не знаю виграю суд чи ні, але таке ганебне відношення до клієнта від банку, при умові що конкуренція надзвичайно висока між банками зараз. Це не банк, а ходяча проблема", - скаржиться чоловік.

Реакція ПриватБанку на скаргу чоловіка

У ПриватБанку зазначають, що процедура направлена на протидію шахрайства. Там вказують, що бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску SIM-картки й в цьому разі підтвердження за допомогою повідомлення не є перешкодою для них. Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти. В зазначеній ситуації для зняття обмеження чоловік може звернутись в чат на сайті банку (посилання). Також відзначають, що йому знадобиться вебкамера.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube