Чоловік не розуміє, чому Київстар списав кошти з його рахунку, адже контракт передбачає спочатку користування послугами, а вже потім оплату за них
Чоловік вказує, що є новим абонентом та підключив тариф контракт у магазині Київстар. Однак він не розуміє, чому в нього зняли кошти з рахунку та коли потрібно оплачувати тариф. Відповідну скаргу він залишив 15 липня до публікації компанії.
Новий клієнт Київстару обрав контракт, але не знає, коли потрібно оплачувати тариф. Також він не розуміє, чому кошти списали з рахунку, бо контракт передбачає спочатку користування, а вже потім оплату.
"Як дізнатися, коли мені оплачувати за тариф Київстар контракт? Чому при підключенні відразу зняли гроші з рахунку, якщо контракт спочатку користуєшся потім платиш?", - цікавиться чоловік.
У Київстар вказують, що на умовах договору оплата знімається кожного дня, рівними частинами, пропорційно кількості днів у місяці. При досягненні порогу інформування клієнту надійде повідомлення з інформацією про стан рахунку і рекомендацією поповнити номер.
"При переході на умови договору знімається оплата одразу за місяць по тарифу, як мине оплачений період, надалі оплата зніматиметься кожного дня, рівними частинами, пропорційно кількості днів у місяці. При досягненні порогу інформування вам надійде повідомлення з інформацією про стан рахунку і рекомендацією поповнити номер", - заявили у Київстар.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.