Чоловік неодноразово відносив м'ясорубку до сервісного центру, але це не допомогло
Чоловік придбав у Епіцентрі м'ясорубку за 9 007 гривень. Однак товар має недоліки, які полягають у нагріванні та спричиненні опіків. Тож він вимагає гіпермаркет повернути кошти. Про це йдеться у рішенні Оболонського районного суду Києва, опублікованому 8 вересня 2019 року.
7 березня 2016 року в гіпермаркет «Епіцентр К7» чоловік придбав м'ясорубку FАМА ТS8. Гарантійний строк на вказаний товар становить 1 рік. Майже з самого початку експлуатації м'ясорубка належним чином не працювала. Її корпус при роботі навіть при невеликих обертах двигуна став розігріватися до температури 80°C. Це стало причиною опіку руки кухаря. З-під місця виходу фаршу постійно протікала рідина, а згодом м'ясорубка повністю вийшла з ладу. У травні 2016 року він звернувся до сервісного центру ТОВ «Імперія Торгівлі», де відремонтували м'ясорубку. Проте майже відразу після ремонту в процесі експлуатації стали виявлятися і старі, і нові недоліки в роботі, а саме: м'ясорубка стала нагріватися ще більше та кухар постійно змушена була її виключати та чекати, поки вона охолоне, через що продуктивність вироблення фаршу ще більше падала майже до 5 кг/на годину; в місці приєднання шнека до корпусу протікання рідини при обробці м'яса збільшилося, а отже, кухар вимушена була ставити миску під м'ясорубку для збору цієї рідини, - причому так, щоб та не доторкалася до м'ясорубки, інакше миска також нагрівалася, а тому фарш міг втратити якість. Крім цього, через протікання фарш втрачав соковитість. М'ясорубка повністю вийшла з ладу 13.10.2016 року.
17 жовтня 2016 року громадянин знову здав м'ясорубку на гарантійний ремонт ТОВ «Імперія Торгівлі», де повідомили, що виявлено не щільно прилеглий різальний ніж м'ясорубки, викривлення шнека, механічні пошкодження, виробіток місця встановлення сітки м'ясорубки. Йому запропонували забрати м'ясорубку без гарантійного ремонту, або здійснити ремонт за власні кошти. Не погоджуючись з таким висновком, він 28.10.2016 року звернувся до продавця із заявою-скаргою на здійснення продажу неякісного товару, проте йому відмовили у проведенні експертизи якості товару або його заміни з тих підстав, що механічні пошкодження виникли не з вини гіпермаркету.
"Позивачем не доведено факту придбання товару неналежної якості, у матеріалах справи відсутні будь-які висновки експертних установ, уповноважених на проведення експертизи", - заявили в Епіцентрі.
Позов чоловіка задовольнили. Суд розірвав договір купівлі-продажу м'ясорубки «FAMA TS8», укладений між ним та товариством з обмеженою відповідальністю «Епіцентр К» від 7 березня 2016 року. З ТОВ «Епіцентр К» на його користь стягнуть сплачені за товар кошти в сумі 9 007 гривень, 3 % річних за період з 07.03.2016 року по 01.12.2016 року - 199 гривень, пеню - 1 991 гривні, штраф за кожний день у розмірі 1% вартості товару, що становить 66 гривень, а також відшкодування завданої моральної шкоди - 5 тисяч гривень. Після повернення ТОВ «Епіцентр К» сплачених за товар м'ясорубку «FAMA TS8» коштів зобов'язати громадянина повернути м'ясорубку «FAMA TS8».
"Суд доходить висновку, що придбаний позивачем товар є неналежної якості. Достатніх доказів того, що м'ясорубка була пошкоджена з вини позивача відповідач суду не надав. До того ж ті обставини, що товар був неналежної якості після його придбання та ремонту підтвердили на судовому засіданні свідки під присягою. У зв'язку з чим суд вбачає необхідним розірвати договір купівлі-продажу м'ясорубки «FAMA TS8» (заводський № 1530418), укладений між сторонами від 7 березня 2016 року та стягнути з відповідача на користь позивача сплачені за товар кошти в сумі 9 007 гривень, а громадянина зобов'язати повернути товар продавцю", - наголосив суд.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.