В Ощадбанку вказують, що клієнт винен у втраті коштів зі своїх рахунків
Чоловік отримав дзвінок від нібито співробітника Ощадбанку та втратив з рахунків 50 005 гривень. Він вказує, що не винен у списанні коштів та вимагає їх відновлення на картках. Про це йдеться у рішенні Печерського районного суду Києва, опублікованому 17 квітня 2024 року.
22.06.2023 року на телефон чоловіка надійшов виклик від нібито співробітника служби безпеки АТ «Ощадбанк», який зазначив повну інформацію про нього, інформацію по кредитному та пенсійному рахунках, а також про останні розрахунки в магазинах. А тому в нього не виникло жодних сумнівів щодо того, що телефонує саме представник АТ «Ощадбанк». Йому вказали на необхідність звірити дані по картках. На телефон надійшло повідомлення від АТ «Ощадбанк» з зазначенням цифр, які він повідомив. Після цього з рахунків було знято 50 005 гривень. 01.07.2023 року громадянин звернувся до поліції з заявою про вчинення шахрайських дій, про що внесли відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ч. 3 ст. 190 (шахрайство) Кримінального кодексу України.
"Спілкуючись у телефонному режимі з третіми особами, позивач не поставив під сумнів наявність конфіденційної інформації у начебто працівників АТ «Ощадбанку» щодо його фінансового номера телефону, а навпаки продовжував телефонну розмову, повідомляв останні 4 цифр його банківської карти та слідував інструкціям, які надавали шахраї", - заявили в Ощадбанку.
Суд задовольнив позов чоловіка. З акціонерного товариства «Державний ощадний банк» на його користь стягнуть кошти в розмірі 50 005 гривень.
"Позивач не порушував правил користування картковим рахунком, доказів на спростування даної обставини суду відповідачем не надано", - наголосив суд.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.