Клієнт Монобанку помилково перерахував на рахунок іншого одержувача 20 тисяч гривень - чи повернув суд кошти

Читать на русском

Чоловік написав заяву до Монобанку з вимогою виконати переказ належному отримувачу

Читать на русском
Монобанк
Чоловік просить Монобанк визнати, що платіжна операція на суму 20 тисяч гривень є помилковою, та повернути списані з його рахунку кошти

Чоловік написав заяву до Монобанку з вимогою виконати переказ належному отримувачу

Чоловік вирішив переказати на рахунок свого сина 20 тисяч гривень. Однак платіж не надійшов. У квитанції зазначались невідомі реквізити. Він вимагає Монобанк повернути кошти.  

Про це вказується у рішенні Тернопільського міськрайонного суду Тернопільської області. 7 лютого 2023 року чоловік вирішив переказати своєму синові 20 тисяч гривень через мобільний застосунок Монобанк. З'явився екран надсилання, на якому було написано ім'я сина, баланс карти, поле для введення суми переказу і коментаря, а також кнопка "Надіслати". Після натиснення цієї кнопки переказ було надіслано без жодних запитів і підтверджень.

Платіж не надійшов отримувачу, тож чоловік завантажив квитанцію, в якій було зазначено невідомі реквізити. Єдиною інформацією, яка збігалась з наданою при формуванні платежу, була лише сума переказу. Він написав заяву до Монобанку з вимогою виконати переказ належному отримувачу. Фінустанова у своїй відповіді переклала відповідальність на нього.

"Банк виконав розпорядження клієнта, зарахувавши 20 тисяч гривень на рахунок одержувача. Надалі він звернувся із сигналом щодо допущення помилки при переказі коштів. Для розв'язання питання банк неодноразово намагався встановити зв'язок з отримувачем нібито, як зазначає клієнт, спірних коштів. Проте, на жаль, той не виходить на зв'язок. Оскільки до цього часу від отримувача спірних коштів до банку не надходило підтвердження, що він є неналежним отримувачем коштів, то банк не має правових підстав здійснювати їх списання з його рахунку", - заявили у Монобанку. 

Що вирішив суд? 

Чоловіку відмовили у задоволенні позову. Кошти в розмірі 20 тисяч гривень списали з рахунку на підставі його розпорядження, яке він надав в мобільному додатку на своєму телефоні. Доводи про те, що реквізити карти заповнилися автоматично, не звільняє його від обов'язку перевірити правильність їх введення.

"Суд виходить з відсутності підстав для стягнення з відповідача коштів як таких, що були помилково зараховані на рахунок третьої особи, а відтак і відсутні підстави для задоволення позову", - наголосили у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.