Клієнтка Ощадбанку отримала повідомлення про борг та дізналася про списання з рахунків майже 6 тисяч гривень - яким було рішення суду

Читать на русском

Ощадбанк відмовився повертати клієнтці безпідставно списані кошти, оскільки операції проведено коректно з використанням усіх необхідних реквізитів платіжної картки

Читать на русском
Ощадбанк
Клієнтка Ощадбанку дізналася про зняття коштів з її рахунків на загальну суму 5 900 гривень

Ощадбанк відмовився повертати клієнтці безпідставно списані кошти, оскільки операції проведено коректно з використанням усіх необхідних реквізитів платіжної картки

Жінка отримала дзвінок від невідомої особи про наявність заборгованості за кредитом. Вона одразу ж звернулася на гарячу лінію Ощадбанку, де їй повідомили про списання з рахунків 5 900 гривень. Клієнтка просить стягнути з фінустанови кошти в сумі 8 935 гривень, 1 166 гривень пені та припинити нарахування відсотків за користування кредитним лімітом по рахунку здійсненого внаслідок неналежного переказу. Про це вказується у рішенні Іваничівського районного суду Волинської області, опублікованому 27 березня 2024 року.

5 жовтня 2023 року після дзвінка невідомої особи та повідомлення про заборгованість по кредиту жінка звернулася на гарячу лінію Ощадбанку та дізналась, що з обох її рахунків зняли кошти - 5 900 гривень. Вона не давала згоди на проведення цих операцій. 

По факту крадіжки коштів з банківських рахунків жінка звернулась з заявою до поліції, де розпочали кримінальне провадження за ч. 4 ст. 185 Кримінального кодексу України. Ощадбанк відмовився повертати їй безпідставно списані кошти. Своє рішення там мотивували тим, що операції проведено коректно з використанням усіх необхідних реквізитів платіжної картки.

Рішення суду 

Суд вирішив відмовити жінці у задоволенні позову. Вона своїми діями сприяла розголошенню персональної інформації та не забезпечила захисту свого телефону, наслідком чого стала можливість третім особам здійснити спірні транзакції.

"В розмові з менеджером банку позивачка повідомила, що її син має планшет та міг зареєструватись самостійно в системі «Ощад 24/7», при цьому вона не заперечувала, що той може мати доступ до її телефону. Таким чином громадянка своїми діями сприяла розголошенню персональної інформації та не забезпечила захисту свого телефону, наслідком чого стала можливість третім особам здійснити спірні транзакції. Таким чином її вимога про стягнення з АТ «Ощадбанк» коштів в сумі 8 935 гривень та відновлення стану рахунку до моменту здійснення неналежного переказу є безпідставною та не підлягає до задоволення. Крім того, відповідач зазначив, що строк прострочення виконання зобов'язань клієнткою становить понад 86 днів, банком припинено нарахування процентів за договором 22.12.2023 року, а тому вимога про припинення нарахування процентів є безпідставною", - наголосили у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.