Дві вантажні палуби парома можуть одночасно приймати на борт 49 залізничних вагонів і 50 великовантажних автомобілів, а для пасажирів передбачені каюти різного ступеня комфорту
У липні 2024 року з порту Чорноморськ у порт Батумі почне курсувати паром. Для 250 пасажирів доступні каюти різного ступеня комфорту з усіма зручностями, ресторан, салон відпочинку та дитячий куточок. Дві вантажні палуби порома можуть одночасно прийняти 49 залізничних вагонів і 50 великовантажних автомобілів. Про це повідомив сайт «Центр транспортних стратегій» 19 червня 2024 року.
На сайті української компанії «Укрферрі», що спеціалізується на поромних перевезеннях у Чорному морі, з’явилася інформація про рейси за маршрутом порт Чорноморськ - порт Батумі (Грузія), які заплановані з липня цього року.
Рейси з Чорноморська призначені на 9, 16, 23 та 30 липня, а у зворотному напрямку - 13, 20 та 27 липня. На лінії буде задіяний пором Kaunas.
Про паром відомо, що автомобільно - залізничне/пасажирське судно «Kaunas» було побудоване в 1989 році в Німеччині.
«На борту судна пасажирам пропонується комфортабельний пасажирський комплекс на 250 пасажирських місць в каютах люкс, напівлюкс, 2-х і 3-х місцевих каютах з усіма зручностями. До послуг пасажирів ресторан, бар, салон відпочинку, салон з відео і супутниковим ТБ, дитячий куточок», - написано в описі парома.
Значні розміри судна - довжина понад 190 м та ширина – 28 м, дозволяють мінімізувати качку навіть в штормових умовах. Дві вантажні палуби можуть одночасно приймати на борт 49 залізничних вагонів і 50 великовантажних автомобілів.
Гостям на грузинському напрямку пропонують меню. Наприклад, сніданок може бути таким:
В «Центрі транспортних стратегій» нагадали, що в березні цього року в міністерстві розвитку громад та територій говорили про можливість налагодження поромного сполучення на маршруті Чорноморськ-Поті.
«В травні очільник АМПУ (Адміністрація морських портів України – ред.) повідомляв, що Україна перебуває на завершальному етапі переговорів щодо відновлення поромних перевезень азербайджанських вантажів, очевидно, маючи на увазі те, що вантажі з Азербайджану доставлятимуться залізницею на грузинське узбережжя, звідки поромом йтимуть до українського порту», - йдеться у матеріалі.
На Закарпатті може з’явитися річковий порт з мультимодальним терміналом. Його планують побудувати на березі річки Тиси. Про це повідомив заступник голови Закарпатської ОВА Мирослав Білецький у березні 2024 року.
Завдяки новому порту можна буде організовувати міжнародні перевезення Тисою із виходом до більших судноплавних річок. Загалом річковий порт та мультимодальний термінал стануть першими об’єктами такого типу у межах Закарпаття.
Інформатор писав, навіщо Росія блокує порт "Південний" і що там зараз відбувається насправді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.