Менеджер гіпермаркету "Ашан" порекомендував чоловіку звернутись в сервісний центр, але там він дізнався, що телефон ремонту не підлягає
Чоловік вирішив придбати телефон в "Ашані" влітку 2014 року. Однак пристрій вийшов з ладу, про це йому повідомили у сервісному центрі. Споживач вимагає гіпермаркет замінити товар.
Про це вказується у рішенні Київського районного суду Одеси. Чоловік у серпні 2014 року придбав телефон в гіпермаркеті "Ашан". Однак в березні 2015 року він вийшов з ладу.
Менеджер гіпермаркету "Ашан" порекомендував звернутись в сервісний центр, де чоловік 23 березня 2015 року залишив телефон для гарантійного обслуговування. 28 квітня 2015 року він отримав акт про виконання робіт, в якому зазначено, що телефон ремонту не підлягає.
"Чоловік не надав розрахункового документа (чеку) на підтвердження здійснення покупки саме в гіпермаркеті "Ашан", - заявили у гіпермаркеті "Ашан".
Там вказують, що готові повернути споживачу сплачену за товар суму. Однак він не звертався до гіпермаркету із наданням відповідного розрахункового документа.
Позов чоловіка вирішили задовольнити. ТОВ "Ашан Україна гіпермаркет" зобов'язали замінити телефон "Qilive q 4122" на аналогічний за функціями та характеристиками з переліку наявних у продавця (виробника).
"Суд вважає, що права чоловіка, як споживача було порушено, тому слід зобов'язати ТОВ "Ашан Україна гіпермаркет" замінити йому мобільний телефон "Qilive q 4122" на аналогічний", - наголосили у суді.
Російські системи радіоелектронної боротьби не якісніші за українські - їх просто більше. Але й Україна має суттєву перевагу: яку саме і завдяки чому ми досягаємо успіхів у війні майбутнього, розповідає авіаційний фахівець Анатолій Храпчинський.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.