Ощадбанк видав депозит клієнта у розмірі 100 тисяч гривень іншій особі - чи повернув суд кошти

Читать на русском

Ощадбанк повідомив клієнту, що 21 травня 2019 року шахраї через додаток Ощад 24/7 перерахували його кошти

Читать на русском
Ощадбанк
Чоловік вимагає Ощадбанк повернути йому депозитний вклад у розмірі 100 тисяч гривень

Ощадбанк повідомив клієнту, що 21 травня 2019 року шахраї через додаток Ощад 24/7 перерахували його кошти

Чоловік вирішив забрати свій депозит у розмірі 100 тисяч гривень з рахунку. Однак в Ощадбанку повідомили про відсутність коштів та видачу вкладу за електронною заявою. Про це йдеться у рішенні Калуського міськрайонного суду Івано-Франківської області, опублікованому 26 травня 2020 року.

18.02.2019 року чоловік з Ощадбанком уклав договір на вклад «Мій пенсійний депозит» з поповненням та щомісячною виплатою процентів. Він вніс кошти в гривнях строком на 3 місяці, а станом на 21.05.2019 року сума депозиту становила 100 тисяч гривень. Згодом клієнт звернувся в банк для одержання нарахованих процентів від депозиту. Однак йому повідомили, що кошти на рахунку відсутні.

Чоловік звернувся до поліції з приводу шахрайських дій відносно нього за результатом чого відомості внесли до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ч. 1 ст. 190 Кримінального кодексу України. Окрім цього 23.07.2019 року Ощадбанк повідомив його про те, що 21.05.2019 року шахраї через Ощад 24/7 перерахували його кошти. Оскільки фінустанова кошти не повертає, а проценти за користування депозитним вкладом від 18.02.2019 року за період з 21.05.2019 року по 11.09.2019 року складають 4 125 гривень, то він просить стягнути на його користь 100 тисяч гривень депозитних коштів та 4 125 гривень відсотків за користування депозитним вкладом.

"Зобов'язання АТ «Ощадбанк» з повернення чоловіку вкладу за договором банківського вкладу виконане належно з моменту повернення вкладу шляхом перерахування коштів на його поточний рахунок. 01.05.2019 року через систему дистанційного банківського обслуговування - мобільний додаток Ощад 24/7 була дистанційно оформлена електронна заява про відмову від автопролонгації договору на вклад, а тому банк виконав своє зобов'язання та повернув депозит позивачу у спосіб перерахування його на поточний рахунок, який було відкрито 16.02.2017 року. Належним відповідачем по справі є невстановлена особа, яка шахрайським способом зняла кошти з належної клієнту банківської картки, а не банк", - заявили в Ощадбанку. 

Що вирішив суд? 

Суд задовольнив позов чоловіка. З акціонерного товариства «Ощадбанк» на його користь стягнуть 100 тисяч гривень за договором банківського вкладу «Мій пенсійний депозит» від 18.02.2019 року та 4 125 гривень відсотків за користування депозитним вкладом.  

"Чоловік 01.05.2019 року заяву про відмову від автопролонгації банку не надсилав, а вхід в систему Ощад 24/7 не здійснював. При цьому, дізнавшись про ситуацію, що склалася, він одразу повідомив працівників банку та поліцію з даного приводу. Матеріали справи не містять жодного належного та допустимого доказу на підтвердження того, що клієнт своїми діями чи бездіяльністю сприяв втраті, незаконному використанню персонального ідентифікаційного номера або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції. На думку суду, закриття депозитного рахунку громадянина та подальше списання коштів з його рахунку є незаконним, а відповідач не надав доказів про існування обставин, які б довели про його намір щодо відмови від автопролонгації депозитного договору та давали право на списання коштів з належного карткового рахунку", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.