Первісток-візіонер від BMW: чого чекати від Vision Neue Klasse X

Читать на русском

Vision Neue Klasse X демонструє абсолютно новий підхід компанії до дизайну, компонування та загалом до автомобіля: як і багато інших брендів, BMW претендує на створення і запровадження нової філософії

Читать на русском
BMW показала концепт електричного кросовера Vision Neue Klasse X
За габаритами позашляховик нагадує BMW iX, довжина складе приблизно 4,7 м

Vision Neue Klasse X демонструє абсолютно новий підхід компанії до дизайну, компонування та загалом до автомобіля: як і багато інших брендів, BMW претендує на створення і запровадження нової філософії

Компанія BMW нарешті в деталях показала концепт електричного кросовера Vision Neue Klasse X, старт продажу якого намічено на 2025 рік. Майбутнє електричне сімейство Neue Klasse доповнить перспективний електричний седан Vision Neue Klasse, прототип якого був показаний восени 2023 року. Загалом на платформі Neue Klasse планується випустити шість моделей.

BMW Vision Neue Klasse X демонструє абсолютно новий підхід компанії до дизайну, компонування та загалом до автомобіля. Як і багато інших брендів, BMW претендує на створення і запровадження нової філософії, бачення майбутнього. Зрештою, не одному ж Ілону Маску носити відповідальність "пожиттєвого візіонера".

"Neue Klasse – це набагато більше, ніж просто автомобіль чи конкретна концепція. Це переосмислення бренду BMW і в той же час це буде більше BMW, ніж будь-коли", - сказав голова правління BMW Олівер Ципсе.

Серійне виробництво BMW Vision Neue Klasse X розпочнеться у 2025 році
Серійне виробництво BMW Vision Neue Klasse X розпочнеться у 2025 році

За габаритами позашляховик нагадує BMW iX, довжина складе приблизно 4,7 м. Заявлено, що коефіцієнт аеродинамічного опору нової моделі буде знижений приблизно на 20%.

Головна особливість передньої частини – вертикально розташовані світлодіодні блоки. За заявами представників BMW, вони пропонують свіжу інтерпретацію фірмового світлового знака BMW. Світлодіодні фари та ліхтарі містять секції, надруковані на 3D-принтері, вони змінюють інтенсивність освітлення та використовують дзеркальний ефект для створення відчуття глибини. Спереду по центру розташована решітка радіатора з тривимірним ефектом, з вирівняними по вертикалі контурами та підсвічуванням, що спалахує при наближенні водія.

Vision Neue Klasse X підтримуватиме зарядні станції на 350 кВт. Запас ходу на 300 км буде поповнюватися лише за 10 хвилин. Автономність на повному заряді акумуляторів має становити 600 км.

Синхронні електродвигуни нової конструкції стануть більш ефективними завдяки новим обмоткам, покращеному охолодженню та переробленому статору. Потужність силової установки буде близько 1 МВт (приблизно 1340 к.с.), при цьому шасі буде не просто керованим - кожне колесо керуватиметься окремо.

Інтер'єр наповнюється природним світлом завдяки панорамному даху та великим вікнам. Салон дуже просторий за рахунок заощадженого місця через відсутність традиційних силових агрегатів. Частина елементів салону виготовлена ​​з текстилю. Панель приладів виконана в мінімалістичному стилі зі скошеним кермом і всього одним екраном незвичайної форми. Також є тонкий дисплей BMW Panoramic Vision, який розташувався на нижній частині лобового скла.

Серійне виробництво BMW Vision Neue Klasse X розпочнеться у 2025 році на новому заводі BMW в Угорщині, а у 2026 році він стане на конвеєр у Мюнхені і збиратиметься на спільному підприємстві BMW Brilliance у китайському Шеньяні. Технічні характеристики, як і попередні ціни, поки що не названі.

Емоція від BMW та новий Porsche Panamera

Нагадаємо, Інформатор писав про презентацію автівок від BMW - ми зазначали, що їхньою функцією буде заміна існуючого BMW іX3, а крім того - продовження лінійки новітніх електромобілів BMW Neue Klasse. На фанатів баварського автовиробника чекає яскрава емоція - а от з її змістом кожен має визначитись сам: фото концепту потрапили до мережі, і, на нашу думку, тоді автомобіль не видався дуже схожим за стилем на, власне, BMW.

Також ми розповідали, що Porsche представив модель Panamera нового покоління. Як і раніше, це - підтягнутий спорткар з переднім двигуном, місцем для чотирьох дорослих пасажирів та непоганим багажником позаду. А от що змінилося у цьому авто - то це дизайн кузова. І ще система підвіски на Turbo E-Hybrid: вона стала активною - а не адаптивною, як повідомлялося раніше.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.