Розмір заборгованості з транспортного податку доходить до 100 млн грн: хто найбільше заборгував

Читать на русском

Станом на 1 січня 2024 року загальна сума податкового боргу з транспортного податку становила 95,97 млн грн, повідомили в ДПС

Читать на русском
Податок, транспорт
Транспортний податковий борг складає до 100 мільйонів гривень

Станом на 1 січня 2024 року загальна сума податкового боргу з транспортного податку становила 95,97 млн грн, повідомили в ДПС

На 1 січня 2024 року українські приватні власники та бізнес фактично сплатили транспортний податок на загальну суму 160,5 млн грн. Одночасно податковий борг складає до 100 мільйонів гривень. Про це пише 6 березня «Мінфін» з посиланням на інформацію від Державної податкової служби.

За даними директора Департаменту оподаткування фізичних осіб Державної податкової служби Олександра Корчовного, більшість заборгованості посідає населення. Структура така:

  • 90,8 млн грн — борг фізосіб;
  • 5,1 млн грн — борг юросіб.

Водночас ДПС повідомила, що у 2023 році 2 496 юросіб подали податкові декларації з транспортного податку, а фізособам направлено по ньому 6 803 повідомлень-рішень.

При цьому Корчевний надав такі дані щодо судових спорів ДПС щодо транспортного податку:

2020 рік — 63 справи, з них рішення ухвалено:

  • на користь ДПС — 5 справ;
  • на користь платників податків — 16 справ.

2021 рік — 34 справи:

  • на користь ДПС — 3 справи;
  • на користь платників податків — 8 справ.

2022 рік — 4 справи:

  • на користь ДПС — 0 справ;
  • на користь платників податків — 1 справа.

2023 рік — 9 справ:

  • на користь ДПС — 0 справ;
  • на користь платників податків — 2 справи.

Як раніше повідомлялося, на 1 січня 2024 року українські приватні власники та бізнес фактично сплатили транспортний податок на загальну суму 160,5 млн грн. Що вище за показник 2022 року, коли до держбюджету за цією статтею надійшло лише 103,5 млн грн, але менше рівня до запровадження військового стану: на 1 січня 2020 року було сплачено 270 млн грн.

В мережі активно обговорюється можливість появи "Вугледарського котла". Цікаво, що зазвичай про подібні ситуації говорили після їх виникнення, коли вже нічого не можна було змінити. Але чи можливий зараз такий ризик на найбільш небезпечних напрямках фронту? Про це розповість політолог Андрій Золотарьов. Приєднуйтесь до обговорення.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.