Штучний інтелект та інші: технологічні тренди, які впливатимуть на комерцію протягом наступних 3–5 років

Читать на русском

Компанія Mastercard дослідила технологічні тренди у сфері штучного інтелекту, обчислювальних потужностей і технологій обробки даних, які матимуть найбільший вплив на розвиток комерції протягом наступних трьох-п’яти років

Читать на русском
Штучний інтелект
Mastercard дослідила вплив ШІ на комерцію

Компанія Mastercard дослідила технологічні тренди у сфері штучного інтелекту, обчислювальних потужностей і технологій обробки даних, які матимуть найбільший вплив на розвиток комерції протягом наступних трьох-п’яти років

Згідно зі звітом Mastercard , прогнозується, що ринок ШІ-асистентів зросте до $46 млрд у найближчі чотири роки. Вже сьогодні 95% керівників відділів обслуговування клієнтів очікують, що протягом наступних трьох років ШІ-боти комунікуватимуть з їхніми клієнтами. Про це пише 11 березня DAV.ua.

Цифрові асистенти на основі штучного інтелекту

Віртуальні помічники нового покоління здатні зрозуміти та обробити складніші запити користувачів. Довіра до таких ШІ-інструментів посилюється, адже користувачі отримують доступ до більш інтуїтивної та персоналізованої взаємодії з технологіями у повсякденному житті.

«Асистенти на основі штучного інтелекту можуть покращити досвід покупок, допомагаючи споживачам швидко знайти відповідні товари та прискорити процес оформлення замовлення», - кажуть експерти.

Наприклад, Shopping Muse, персональний ШІ-помічник від Dynamic Yield, частини Mastercard, поєднує розмовний ШІ з технологіями персоналізації та рекомендацій. Рішення дозволяє не лише спростити пошук необхідного товару, але й надає рекомендації на основі минулих покупок та історії переглядів — майже якби зі споживачем спілкувався професійний консультант.

Генеративний ШІ також має значний потенціал у розробці програмного забезпечення та цифрових сервісів. ШІ-помічники допомагають на різних етапах життєвого циклу розробки програмного забезпечення, а також сприятимуть подальшому розвитку підходу low-code та no-code — роблячи розробку програмного забезпечення більш доступною.

Вихід за межі екрана

AR і MR-технології долають бар’єри між цифровим та фізичним середовищем.

"Технології доповненої та змішаної реальності дозволяють здійснювати онлайн-покупки з ефектом повного або часткового занурення, поєднуючи цифровий і фізичний світи в одне ціле. До прикладу, такі інновації, як гарнітура Vision Pro від Apple та технологія Project Starline від Google, що використовують передові операційні системи, сенсори та камери, штучний інтелект та просторове аудіо, відкривають для споживачів нові способи взаємодії", - пояснюють експерти.

За прогнозами, ринок AR, MR та інших технологій Spatial Computing досягне $620,2 млрд до 2032 року.

Завдяки цим технологіям трансформуються цілі напрями в ритейлі, зокрема продажу одягу та аксесуарів. Так, наприклад, компанії активно впроваджують рішення, які дозволяють їхнім клієнтам робити віртуальні примірки та взаємодіяти з цифровими копіями товарів чи відвідувати віртуальні модні покази.

Розширення технології токенізації

У той час, коли споживачі прагнуть отримувати персоналізований досвід і готові ділитися з компаніями особистою інформацією, технологія токенізації стає ще більш актуальною. Так, вона відповідає за захист конфіденційних даних споживачів під час оплати покупок і лежить в основі оплат цифровими картками в гаджетах з NFC, у тому числі за допомогою таких цифрових гаманців як Apple Pay та Google Pay.

"Згідно зі статистикою Mastercard в Україні, на сьогодні понад 60% оплат картками Mastercard у фізичному ритейлі країни здійснюються за допомогою смартфонів і гаджетів з NFC. Це укріплює позиції України у п’ятірці світових лідерів за кількістю NFC-платежів з картками Mastercard, поряд з такими країнами як Австралія, Велика Британія, Нідерланди та США", - зауважують експерти.

За  даними глобального звіту від Mastercard, потенціал токенізації продовжує розширюватися, і вже зараз бізнеси починають активно використовувати нові можливості цієї технології у взаємодії з клієнтами. Серед них — більший контроль споживачів над своїми персональними даними для підвищення безпеки й конфіденційності онлайн-транзакцій, або ж, наприклад, токенізація програм лояльності, коли винагороди у таких програмах можуть бути токенізовані й використовуватися універсально на різних платформах.

Чи можливо, що командири будуть ставитися до військових з судимістю особливо, чи не використовуватимуть їх, мовляв, як "м'ясо" для відправлення на фронт? Це питання, над яким ми поговоримо разом з ветераном легендарної 47-ї бригади, Миколою Мельником.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.