Українці показали новий екстремальний автобус Torsus Praetorian TG3

Читать на русском

Завод, що нині знаходиться у Чехії, презентував оновлену пасажирську машину Praetorian TG3 для складних дорожніх умов, для створення машини розробники використали шасі MAN TGM

Читать на русском
Бренд повнопривідних автобусів Torsus Україна
Повідомляється, що основна агрегатна база автобуса - від MAN. Фото Torsus

Завод, що нині знаходиться у Чехії, презентував оновлену пасажирську машину Praetorian TG3 для складних дорожніх умов, для створення машини розробники використали шасі MAN TGM

Бренд повнопривідних автобусів Torsus із українським корінням отримав нову версію автобуса. Завод у Чехії презентував оновлену пасажирську машину Praetorian TG3 для складних дорожніх умов. Для створення машини розробники використали шасі MAN TGM.

На сайті виробника torsus.eu викладено подробиці з технічними характеристиками, фотографіями та відео оновленого повнопривідного автобуса Praetorian. Повідомляється, що основна агрегатна база автобуса - від MAN. Тут стоїть 6-циліндровий рядний дизельний двигун MAN D0836 LFLAO потужністю 290 к.с. та крутним моментом 1150 Нм. Мотор доповнює напівавтоматична коробка передач MAN Tip-Matic 12.12 OD. Екологічний формат – Євро-6.

Автобус довжиною у 7,8 м та масою 13,4 т отримав кліренс у 35 см. Він спроможний долати брід глибиною 68 см, пробиратися багнюкою і повним бездоріжжям, у т.ч. необлаштованими гірським серпантином. І хоча ця пасажирська машина створена як службовий транспорт для перевезення персоналу у важкодоступні місця, вона на кшталт класичного шкільного автобуса має паски безпеки на кожне пасажирське місце.

Салон автобуса розрахований на 34 пасажирів плюс одне робоче місце водія. Тут встановлено комфортні ортопедичні сидіння с високою спинкою з верхнім м’яким вигином під голову. Столик та сітка на спинці не передбачені, але є інші приємні атрибути комфорту. Скажімо, кожен пасажир має можливість регулювати розподіл та потужність потоку свіжого повітря з форсунок вгорі. Також встановлено систему кондиціонування Webasto, інтегровану в блок керування з індивідуальним розподілом повітря до пасажирських сидінь у багажних полицях.

Також кожне місце забезпечено персональними LED ліхтарями. Вмонтовано гнізда USB для зарядки гаджетів, є можливість індивідуального перемикання аудіодинаміків. Вже відомий і цінник на модель: кожен такий автобус коштуватиме від 236,9 тисяч євро, але все залежить від комплектації. Регулярне планове технічного обслуговування виробник рекомендує робити через кожні 60 000 км або один раз на рік. При цьому середня ціна регулярного ТО уже прописана – 1 113 євро на рік. Є й інші фінансові викладки. Так вартість транспортування 1 пасажира становить 0,05 євро/км пробігу, а вартість експлуатації буде в межах 1,60 євро/км.

Нові українські автобуси "Мальва" від Еталону та збільшення штрафів у 50 разів

Нагадаємо, днями Інформатор розповідав, що чернігівський виробник автобусів "Еталон" показав нову модель під назвою "Мальва". Новинку презентували в рамках 4-ї виставки комерційного та спеціального автотрнспорту у середині травня, що проходила у київському Міжнародному виставковому центрі. Автобус має цікаві інженерні та конструкторські рішення, а от його зовнішність залишимо на совісті самих дизайнерів.

Також ми писали, що уряд готується суттєво посилити покарання за порушення порядку відвідування заповідних територій. Йдеться про джипінг - їзду "січеною місцевістю", або звичайним бездоріжжям, на автівках великої прохідності в межах заповідників. Тепер, щойно перетнувши "кордон" такої зони, кожен водій наражатиме себе на штраф у розмірі до 25 тис. грн.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.