Укрпошта вчасно не доставила скаргу жінки до Європейського суду з прав людини - чи виплатив суд компенсацію у 100 тисяч гривень

Жінка не отримала належної відповіді керівництва АТ "Укрпошта" на свої звернення

Укрпошта
Жінка вимагає від Укрпошти 100 тисяч гривень, бо її скаргу до Європейського суду з прав людини доставили не вчасно

Жінка вирішила Укрпоштою відправити скаргу до Європейського суду з прав людини. У відділені у неї прийняли рекомендований лист. Однак згодом відправлення повернули назад. Вона вимагає від поштового оператора компенсацію у 100 тисяч гривень. 

Про це вказується у рішенні Комінтернівського районного суду Харкова. Жінка скористалась послугами Укрпошти для пересилання скарги до Європейського суду з прав людини. У відділенні від неї прийняли для пересилання рекомендований лист. За послуги з пересилання вона заплатила 437 гривень.

Згодом жінка звернулась до відділення щодо статусу її відправлення, на що отримала відповідь від операторів про те, що у зв'язку з карантином через COVID-19 її лист відправили з Києва до Франції приблизно через місяць з дня його подачі. Проте, надалі поштове відправлення повернули назад. Вона не отримала належної відповіді керівництва АТ "Укрпошта" на свої звернення.

"У всіх відповідях на звернення клієнтки щодо пересилання поштового відправлення надана інформація, якою на момент володів оператор. Повної вичерпної інформації щодо доставки та вручення міжнародного рекомендованого листа адресату від La Poste Укрпошта так і не отримала, але національний оператор поштового зв'язку Франції повідомив, що він готовий за ненадання послуги поштового зв'язку за зазначеним поштовим відправленням виплатити компенсацію відправнику у розмірі 11,99 СПЗ (437 гривень). Проте, вона за відшкодуванням не зверталась", - зазначили в Укрпошті. 

Розгляд справи 

Суд з'ясував, що міжнародне поштове відправлення пройшло митний контроль та було відправлено за призначенням у Францію, однак за невстановлених обставин національний оператор поштового зв'язку Франції La Poste повернув до України. З аналізу чинного законодавства вбачається, що національний поштовий оператор України АТ "Укрпошта" є відповідальним за пересилання поштової кореспонденції в межах території України, поза її межами не має змоги контролювати рух поштових відправлень, а тому не несе відповідальності за дії поштових операторів інших країн.

"Посилання позивачки на те, що її поштове відправлення не покидало територію України не підтверджені з її боку", - йдеться у матеріалах справи. 

Яким було рішення суду? 

Позов жінки задовольнили частково. Акціонерне товариство "Укрпошта" має повторно розглянути її заяви.

"Позивачка має право на інформацію про замовлену та оплачену нею послугу поштового зв'язку, суд вважає, що вимоги про зобов'язання відповідача надати їй письмове підтвердження про вручення поштового відправлення та обґрунтовану інформацію стосовно повернення відправлення та його доставки адресату знову, підлягають задоволенню частково шляхом зобов'язання АТ "Укрпошта" повторно розглянути заяви, надавши їй відповідь", - додали у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube