Водафон не відреагував на звернення клієнта, той зажадав компенсацію у 25 тисяч гривень - на чий бік став суд

Читать на русском

У Водафон заявили, що на їхню електронну адресу абонент надіслав ряд заяв

Читать на русском
Водафон
Чоловік, який не отримав інформацію на своє звернення, вимагає від Водафон 25 тисяч гривень

У Водафон заявили, що на їхню електронну адресу абонент надіслав ряд заяв

Водафон не надав чоловіку запитувану інформацію. Він просить визнати незаконними дії оператора щодо відмови. Також на його користь мають стягнути кошти на відшкодування моральної шкоди в сумі 25 тисяч гривень. 

Як вказується у рішенні Коростишівського районного суду Житомирської області, чоловік є користувачем мобільного телефонного зв'язку ПрАТ "ВФ Україна". Він направив оператору звернення, в якому просив надати інформацію:

  • про по хвилинний тариф надання послуг в мережі у 2018-2019 роках та про діючий у 2020 році,
  • інформацію про вартість роумінгу з ПАТ "Укртелеком" у 2018-2019 роках, та про діючий у 2020 році,
  • інформацію про вартість роумінгу з ПрАТ "Київстар" у 2018- 2019 роках, та про діючий у 2020 році,
  • інформацію про вартість роумінгу з ТОВ "Лайфселл" у 2018-2019 роках, та про діючий у 2020 році.

"На електрону адресу ПрАТ "ВФ України" було надіслано ряд заяв абонента, з яких вбачалось наявність спору про нібито неправомірне обмеження надання телекомунікаційних послуг. Він просив надати йому інформацію про вартість роумінгу між операторами. ПрАТ "ВФ Україна" не є суб'єктом господарювання, що займає домінуюче становище на ринку та не наділене спеціальними та виключними правами в контексті Закону України "Про доступ до публічної інформації". Питання розрахунків між операторами телекомунікацій врегульовано відповідно до вимог чинного законодавства України. При цьому, ПрАТ "ВФ Україна" не є розпорядником вказаної інформації. За результатом розгляду його заяв, оператор надав вичерпну інформацію абоненту щодо змісту та вартості наданих телекомунікаційних послуг за період до яких споживач має претензії, а також рекомендовано вказати періоди з приводу яких в нього наявні сумніви щодо коректності утримання коштів, для подальшого інформування щодо проведених операцій. Також номер клієнта обслуговується за умовами передплаченого сервісу у тарифному плані "Vodafone 4G Smart XS". Хвилинний тариф надання послуг залежить від того у якому плані обслуговується абонент, а також відрізнятиметься за умов місячної та денної тарифікації", - йдеться у відповіді ПрАТ "ВФ Україна". 

Що вирішив суд? 

Чоловіку відмовили у задоволенні позову. Він не надав достатніх доказів на обґрунтування своїх вимог.

"Вимога про відшкодування моральної шкоди є похідною від вимоги про визнання незаконними діями ПрАТ "ВФ Україна" щодо відмови надання інформації та зобов'язання відповідача вчинити дії, а тому суд вважає, що у задоволенні позову в цій частині та в частині відшкодування коштів витрачених на подання і розгляд позовної заяви в сумі 1 022 гривень також необхідно відмовити", - додали у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.