В Пенсійному фонді пояснили, як оновити особисті дані в Реєстрі застрахованих осіб
Якщо в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України людина виявила неактуальні або помилкові відомості про себе, можна звернутися до Фонду для виправлення або актуалізації інформації. Як це зробити, пояснили 28 травня на порталі ПФУ.
1. Зайдіть в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
2. У лівому боковому меню розділу “Комунікації з ПФУ” оберіть пункт “Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб” (далі — Анкета).
3. Заповніть екранну форму Анкети.
4. Поставте позначку в чек-боксі “Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних”.
5. Прикріпіть скан-копію паспорта, інших документів, що підтверджують актуальні / правильні дані (наприклад, свідоцтво про шлюб, зміну прізвища, імені, по батькові).
6. Підпишіть Анкету за допомогою КЕП: оберіть файл ключа та введіть пароль. Натисніть кнопку “Підписати та відправити до ПФУ”. Після відправлення заяви на екрані з’явиться повідомлення “Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ”.
7. Результат обробки заяви перегляньте в особистому кабінеті в розділі “Мої звернення”. Як тільки фахівець Фонду опрацює Анкету, звернення набуде статусу “Виконано”.
Пунктами 6 та 7 частини 1 статті 115 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” передбачено, що право на призначення дострокової пенсії за віком мають особи:
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.