Яка інформація потрібна для заяви про субсидію, пояснили в Пенсійному фонді

Читать на русском

Для призначення субсидії треба подати заяву у Пенсійний фонд зручним способом

Читать на русском
субсидія, Пенсійний фонд
Заява на призначення субсидії

Для призначення субсидії треба подати заяву у Пенсійний фонд зручним способом

В заяві про субсидію треба вказати певну інформацію про всіх членів домогосподарства. Заяву можна оформити офлайн або онлайн. Інформацію про прийняте рішення щодо призначення субсидії можна отримати декількома способами, пояснюють фахівці.

До заяви про призначення субсидії домогосподарству на оплату житлово-комунальних послуг необхідно внести:

  • відомості про членів родини, котрі проживають у приміщенні;
  • адресу проживання, за якою мають нараховувати субсидію;
  • тип субсидії (житлово-комунальні послуги чи тверде паливо);
  • реквізити рахунку у форматі ІВАN, на який мають зараховуватись субсидії у разі призначення.

«Під час заповнення заяви ви можете обрати зручний спосіб зв'язку з вами: телефон, електронна пошта; повідомлення через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України та /або мобільний додаток Пенсійного фонду України. Саме цим способом вам повідомлять про прийняте рішення про призначення субсидії», - пояснили в ПФУ.

Заяву і декларацію для призначення житлової субсидії треба подавати, якщо обрали варіант – подати повний пакет документів. Цим варіантом варто скористатись, якщо є якісь особливі обставини, що мають враховуватися при наданні субсидії у порядку виключення. Наприклад: коли кількість фактично проживаючих в домогосподарстві осіб менше за кількість зареєстрованих (дружина з дітьми за кордоном) або ви здійснили купівлю дороговартісного майна в минулому році за кошти благодійних організацій (квартира для ВПО)

Куди можна звернутись за спрощеним механізмом чи з повним пакетом документів, офлайн чи онлайн, – читайте тут.

Для чого запускають проект Таємний покупець у відділеннях Пенсійного Фонду Україні

В Мінсоцполітики повідомили, що з метою підвищення зручності та ефективності роботи відділень Пенсійного фонду України, Мінсоцполітики та ПФУ запускають проект “Таємний покупець”. Він дозволить виявити системні недоліки, що існують в обслуговуванні громадян у відділеннях ПФУ.

В Мінсоцполітики розповіли, що кінцева мета проекту «таємний покупець» – забезпечити, аби громадянам, які звертаються до відділень ПФУ, було зручно та комфортно отримувати відповідні послуги, а рівень клієнтського сервісу був якомога вищим.

Важливими партнерами, які погодились взяти на себе реалізацію цього проекту за всебічної підтримки Мінсоцполітики, виступили УВКБ ООН, Агентство ООН у справах біженців та БФ «Право на захист».

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.