Чоловік неодноразово звертався до державних органів, що здійснюють контроль у сфері законодавства про туризм, до турагента та туроператора щодо відшкодування коштів, але до позитивних результатів ці дії не призвели
Подружжя скористалося послугами туроператора й замовило тур до Таїланду за 98 600 гривень. Однак сталась непередбачувана подія, тож подорож не відбулась. Вони вимагають повернення коштів. Про це йдеться у рішенні Оболонського районного суду Києва, опублікованому 19 червня 2023 року.
20.09.2018 року подружжя уклало договір про надання туристичних послуг з ТОВ «Ногивруки» (турагент), який діяв в інтересах ТОВ «Тревел Профешнл Груп» (туроператор). За цим договором турагент зобов'язався на підставі направленої туроператором заявки забезпечити туристам надання, сформованого туроператором турпродукту, а туристи зобов'язалися своєчасно та в повному обсязі оплатити вартість турпродукту згідно з договором. Зазначений турпродукт охоплює: тур до Таїланду (за маршрутом Київ-Бангкок-Київ), що мав відбутися в період з 31.10.2018 року по 11.11.2018 року на 9 ночей; бронювання квитків, що забезпечують авіаційне перевезення МАУ; тимчасове розміщення в готелі Klong Prao Resort 3* зі сніданками; екскурсійну програму до Камбоджі на 2 дні; трансфер; страхування: медичне; від нещасного випадку; фінансових ризиків, пов'язаних зі скасуванням або перериванням подорожі. Вартість послуг згідно з п. 3.1. договору склала 98 600 гривень (що було еквівалентом 3 386 доларів). Згідно з квитанцією до прибуткового касового ордера від 20.09.2018 року повністю здійснено розрахунок відповідно до п. 3.1. договору. Отже, вони в термін за 40 днів до початку туру виконали свої грошові зобов'язання по оплаті туристичних послуг. Проте, сталась непередбачувана ситуація, 13.10.2018 року громадянка потрапила у ДТП, внаслідок чого опинилась у лікарні. Їхня донька 14.10.2018 року повідомила представників турагента по e-mail.
За твердженням подружжя прийнявши заявку на путівку від свого турагента туроператор цим акцептував договір з туристом, а турист своєю чергою оплатив виставлений рахунок від 21.09.2018 року та 26.09.2018 року відповідно, а отже мав отримати ваучер, авіаквитки та страховку. Чоловік неодноразово звертався до державних органів, що здійснюють контроль у сфері законодавства про туризм, до турагента та туроператора щодо відшкодування коштів, але до позитивних результатів ці дії не призвели.
"Відмова страховиком у здійсненні страхового відшкодування за полісом страхування, який був роздрукований турагентом 16.10.2018 року (після настання страхового випадку), була наслідком несвоєчасного друку/вивантаження страхового поліса турагентом. Відповідно до положень Закону України «Про туризм» відповідальність за порушення законодавства в галузі туристичної діяльності несе той суб'єкт туристичної діяльності, з вини якого туристу були завдані збитки. Туроператор належним чином виконав свої зобов'язання та своєчасно сформував всі документи, включаючи пам'ятку застрахованої особи, які надають право позивачам скористатися всіма заброньованими послугами та надав до них доступ тур агентові у спосіб, передбачений агентським договором", - заявили у ТОВ «Тревел Профешнл Груп».
Суд частково задовольнив позов подружжя. З товариства з обмеженою відповідальністю «Тревел Профешнл Груп» на їхню користь стягнуть матеріальний збиток в сумі 84 507 гривень та моральну шкоду в сумі 5 тисяч гривень.
"ТОВ «Тревел Профешнл Груп» як туроператор має нести відповідальність перед туристом яким є позивач, оскільки саме він є стороною договору про надання туристичних послуг. Отже, з відповідача ТОВ «Тревел Профешнл Груп» на користь позивача підлягає стягненню грошова сума, яка є вартістю туру, у розмірі 84 507 гривень", - наголосив суд.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.