Жінка отримала повідомлення від ПриватБанку щодо виплат від ООН та втратила з рахунку 55 333 гривень - чи повернув суд кошти

Жінка звернулася до відділення АТ КБ «ПриватБанк» за роз'ясненнями, однак працівниця просто закрила попередній рахунок та надала нову картку

ПриватБанк
Клієнтка ПриватБанку втратила з рахунку 55 333 гривень, які вимагає через суд стягнути з фінустанови

Жінка перейшла за посиланням від ПриватБанку для отримання виплат від ООН. Після чого з її рахунку списали 55 333 гривень, вона вимагає фінустанову повернути кошти. Про це йдеться у рішенні Вільнянського районного суду Запорізької області, опублікованому 27 травня 2024 року.

26.11.2022 року жінка перейшла за посиланням, наданим АТ КБ «ПриватБанк», для отримання грошової допомоги у зв'язку з військовою агресією Росії на Україну за раніше поданою нею заявкою до ООН. До неї одразу зателефонувала служба підтримки АТ КБ «ПриватБанк» для підтвердження операції, після чого з карти було списано кредитні кошти у сумі 54 333 гривень та особисті кошти позивачки у розмірі 1 тисяча гривень. Вона звернулася до поліції, де відомості про вказану подію внесли до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ч. 3 ст. 190 Кримінального кодексу України.

Жінка зазначає, що ПриватБанк у своєму додатку надав відповідь, що номер звідки надійшов їй дзвінок належить фінустанові. 28.11.2022 року вона звернулася до відділення АТ КБ «ПриватБанк» за роз'ясненнями, однак працівниця просто закрила попередній рахунок та надала нову картку, за якою вже була зазначена заборгованість у сумі 54 333 гривень.  

"Позивачка з власної волі та особисто на невідомому сайті повідомила шахраям номер своєї кредитної картки, строк її дії, а також CVV-код. Вона також підтвердила авторизацію входу до власного акаунта у додатку «Приват-24», при цьому очікувала надходження коштів. На час здійснення спірних транзакцій у банку були відсутні будь-які заяви від клієнтки про блокування карток та правові підстави для нездійснення цих платежів клієнта, тому з боку банку не було вчинено жодних порушень. Відповідальність за здійснення 26.11.2022 року банківських операцій з переказу коштів та оплати послуг повністю покладається на неї", - заявили у ПриватБанку. 

Яким було рішення суду? 

Суд відмовив жінці у задоволенні позову. Вона звернулася до ПриватБанку щодо невизнання транзакцій та блокування карток лише після здійснення спинання коштів.

"Суд погоджується, що технічно банк не несе відповідальність за операції, що виконуються з ПІН-кодом, в додатку "Приват-24", оскільки в такому випадку немає технічної можливості встановити, ким саме була проведена операція, оскільки вважається, що код відомий тільки власнику картки, з його номера телефону, а значить, операцію виконував він. Наявність кримінального провадження, яке порушене за заявою позивачки та на час розгляду справи не завершено, не спростовує висновків суду з підстав, що наведені вище. Аналізуючи надані сторонами докази, суд погоджується з позицією сторони відповідача, що вона своїми діями сприяла незаконному використанню інформації, що дало змогу банку ініціювати платіжні операції від її імені, оскільки вона підтвердила операцію, що свою чергу є підставою для відмови в задоволенні позову", - наголосив суд.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube