Житель Кривого Рогу поскаржився до ДТЕК на роботу лічильника та отримав борг у розмірі 5 995 гривень - що вирішив суд

Працівники ДТЕК провели технічну перевірку в гаражі чоловіка та зафіксували порушення ПКЕЕН, а саме: "відсутність пломби магнітного впливу № 0674361 на оглядовому склі лічильника"

ДТЕК
Чоловік повідомив ДТЕК про несправність лічильника у гаражі, але йому виставили борг у розмірі 5 995 гривень

Чоловік помітив, що прилад обліку енергії в гаражі не працює, тобто показує одні й ті самі показання, а саме 014640. Він подав заяву до ДТЕК щодо вказаного факту, але фахівці під час перевірки виявили відсутність пломби та нарахували заборгованість 5 995 гривень. Громадянин вимагає скасувати цей акт. Про це йдеться у рішенні Центрально-Міського районного суду Кривого Рогу, опублікованому 23 жовтня 2023 року.

16.09.2015 року чоловік повідомив «ДТЕК Дніпрообленерго» про несправність приладу обліку електричної енергії в гаражі. Він двічі звертався до із заявами аналогічного змісту щодо несправності приладу обліку електричної енергії. 22.10.2016 року працівники енергопостачальника провели технічну перевірку та зафіксували порушення ПКЕЕН, а саме: «відсутність пломби магнітного впливу № 0674361 на оглядовому склі лічильника. При включенні навантаження лічильний механізм лічильника не враховує електроенергію».10.11.2016 року відбулося засідання комісії з розгляду акту про порушення № 121108 від 22.10.2016 року за участю громадянина, на якому прийняли рішення про правомірність складання акту про порушення та нарахування заборгованості у розмірі 5 995 гривень. 

Яким було рішення суду? 

Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. Розгляд акту про порушення № 121108 від 22.10.2016 року було здійснено у повній відповідності до положень п. 53 ПКЕЕН та з дотриманням строків розгляду таких актів.

"Щодо твердження позивача про неправомірність застосування до нього методики визначення обсягу та вартості електричної енергії, не облікованої внаслідок порушення споживачами правил користування електричною енергією, то відповідно до положень п. 1.2. Методики у разі своєчасного (до виявлення порушення представниками електропередавальної організації або представниками постачальника електричної енергії) письмового повідомлення споживачем постачальника електричної енергії про пошкодження засобів обліку, пошкодження або зрив пломб методика не застосовується. Однак, як вбачається зі змісту його листів від 09.12.2015 року, 13.09.2016 року та 22.10.2016 року він не повідомляв ДТЕК про відсутність пломби магнітного впливу, оскільки вказані листи стосувалися лише несправності самого приладу обліку електричної енергії, а не відсутності пломби. Отже, оскільки звернення позивача до відповідача, не стосувалися зриву пломб на лічильнику, то до вказаних правовідносин неможливо застосувати п. 1.2. Методики", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube