Житель Кривого Рогу придбав в інтернеті мікрохвильовку з лампочкою, яка мигала - чи стягнув суд компенсацію

Чоловіку довелося віддати мікрохвильовку до сервісного центру, її повернули з відміткою «відремонтовано», проте через деякий час він знову почав помічати, що лампа внутрішньої камери нагріву не завжди спрацьовує

Суд
Чоловік придбав у інтернет-магазині мікрохвильовку, яка через деякий час вийшла з ладу

Чоловік придбав у інтернет-магазині мікрохвильовку Whirlpool за 3 979 гривень. Однак через деякий час помітив суттєвий недолік, а саме - нестабільне внутрішнє освітлення камери нагріву. Він вимагає компенсацію у розмірі 10 146 гривень. Про це йдеться у рішенні Жовтневого районного суду Кривого Рогу, опублікованому 20 липня 2024 року.

07.12.2021 року чоловік замовив мікрохвильову піч Whirlpool MWF 421 SL в інтернет-магазині F.ua за 3 979 гривень. Він отримав товар поштою, продавцем якого відповідно до видаткової накладної, зазначено фізичну особу-підприємця, гарантійний строк визначено - 1 рік. 06.10.2022 року громадянин звернувся до продавця із заявою про гарантійний ремонт, оскільки після 9 місяців використання в її роботі помічений суттєвий недолік, а саме, внутрішнє освітлення камери нагріву мікрохвильової печі почало працювати нестабільно, тобто воно іноді вмикалося, або не вмикалося при відкритті дверцят, в процесі роботи мікрохвильової печі (саме нагріву) внутрішнє освітлення могло вмикатися, могло не вмикатися, хоча за заводськими налаштуваннями, під час роботи мікрохвильової печі внутрішнє освітлення камери нагріву повинно бути увімкнене. Відповідно квитанції з сервісного центру, в мікрохвильовій печі необхідна заміна лампочки, ремонт виробу виконають на гарантійній основі після отримання запасної частини від виробника. Гарантійний термін приладу подовжать на строк ремонту.

11.11.2022 року чоловік отримав мікрохвильову піч з відміткою «відремонтовано», проте через деякий час знову почав помічати, що лампа внутрішньої камери нагріву мікрохвильової печі не завжди спрацьовує. На початку грудня 2022 року йому зателефонували з інтернет-магазину F.ua та повідомили, що виробник мікрохвильової печі надав запчастину (лампочку) для здійснення ремонту моєї мікрохвильової печі. Тобто товар повернули без проведення його ремонту, а лише після проведення діагностики недоліків якості товару. 

"Оскільки фактичного ремонту мікрохвильової печі не відбулося, на квитанції із сервісного центру зазначено, що майстер чекатиме постачання деталі від виробника для проведення ремонту, тому враховуючи приписи ст.ст. 708,709 Цивільного кодексу, ст. 8 «Про захист прав споживачів» та вартість товару у розмірі 3 979 гривень та кількість днів прострочення (з дати звернення до сервісного центру 06.10.2022 року +14 днів, тобто з 20.10.2022 року по дату подання позовної заяви до суду) 255 день сума штрафу (пені) складає 10 146 гривень", - вказується у матеріалах справи. 

Яким було рішення суду? 

Суд частково задовольнив позов чоловіка. Фізичну особу підприємця зобов'язали здійснити ремонт неякісного товару мікрохвильової печі Whirlpool MWF 421 SL. Також на його користь стягнуть моральну шкоду у розмірі 1 тисяча гривень.

"Відповідач в розумний строк не провів безоплатний гарантійний ремонт придбаного у нього позивачем товару, який полягав в необхідності заміни лампочки внутрішнього освітлення та зазначений недолік вказаного товару не виключав можливості його використання за призначенням; а вартість товару становить 3 979 гривень. При цьому громадянином не надано суду доказів, що зазначені обставини призвели до суттєвих змін у його життєдіяльності, тому враховуючи принцип розумності та справедливості, суд вважає, що позов в цій частині підлягає частковому задоволенню в розмірі 1 тисяча гривень", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube