Чоловік 6 листопада 2022 року поповнив рахунок, однак він не отримав пакет послуг на чотири тижні, а з його рахунку було списано 10 гривень
Чоловік незадоволений тим, що вартість пакета послуг склала не 175 гривень, а 187 гривень, враховуючи комісію банку. За словами абонента, зазначені дії є неправомірними та порушують його права, як споживача відповідних послуг. Тож він вирішив направити заяву та запит, але запитуваної інформації у відповідях оператора клієнт не знайшов. Про це йдеться у рішенні Шевченківського районного суду Києва, опублікованому 6 серпня 2024 року.
9 листопада 2022 року чоловік звернувся до Київстару з заявою. Однак оператор всупереч положенням ст. ст. 15, 19, 20 Закону України «Про звернення громадян» та в установлений законом термін не розглянув її, зазначених в ній фактів не перевірив, письмово не повідомив про результати перевірки його заяви. 28 березня 2023 року він звертався до компанії з інформаційним запитом щодо надання йому письмової інформації, проте, в черговий раз не було надано запитуваної інформації, однак надіслано 4 квітня 2023 року лист, в якому відсутня запитувана ним інформація. На його думку, зазначена бездіяльність є незаконною.
"На заяву позивача від 9 листопада 2022 року була надана обґрунтована відповідь від 14 листопада 2022 року, яка надіслана йому рекомендованим листом, поштовим зв'язком. У зазначеній відповіді надана детальна відповідь по всім питанням, які були зазначені ним у вищевказаній заяві", - заявили у Київстар.
9 листопада 2022 року звернувся до компанії з заявою, в якій зазначав, що є абонентом оператора мобільного зв'язку «Київстар» за номером. Після отримання 5 листопада 2022 року попередження від оператора мобільного зв'язку про майбутнє списання оплати вартості послуг, за відповідним тарифним планом, 6 листопада 2022 року надійшло повідомлення про надання йому відповідної послуги лише на один день та в разі отримання послуги на чотири тижні він повинен поповнити рахунок на 175 гривень. 6 листопада 2022 року ним було здійснено поповнення, однак він не отримав пакет послуг на чотири тижні, а з його рахунку було списано 10 гривень, і надалі клієнт повинен був додатково ще поповнювати рахунок, у зв'язку з чим вартість пакета послуг склала не 175 гривень, а 187 гривень, враховуючи комісію банку. На його думку, зазначені дії є неправомірними та порушують права, як споживача відповідних послуг.
14 листопада 2022 року оператором була надана відповідь на заяву чоловіка від 9 листопада 2022 року, яка надіслана поштовим зв'язком. Зі змісту, зазначеної відповіді, з посиланням на п. 45 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 11 квітня 2012 року, вбачається, що йому було повідомлено, що абонент передплаченого зв'язку за номером отримує послуги знеособлено, а через положення п. 16 ст. 107 Закону України «Про електронні комунікації», електронні комунікаційні послуги, що надаються знеособлено (анонімно), розшифруванню не підлягають.
Чоловіку відмовили у задоволенні позову. Судом не встановлено порушень, зі сторони Київстар щодо розгляду заяви клієнта від 9 листопада 2022 року та інформаційного запиту від 28 березня 2023 року, в порядку визначеному Законом України «Про звернення громадян».
"Судом не встановлено, що в порушення зазначених норм, відповідач не надав письмові відповіді на заяву позивача від 9 листопада 2022 року та на інформаційний запит від 28 березня 2023 року у встановлений законом строк. Як і не встановлено, що вказані відповіді є неповними, відповідачем було письмово повідомлено позивача про результати перевірки його заяви та інформаційного запиту, та зазначено суть прийнятих рішень", - наголосив суд.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.