Мешканка Одеської області втратила з карток Ощадбанку 21 400 гривень - чи змусив суд повернути фінустанову їй кошти

Жінка звернулася на гарячу лінію Ощадбанку з повідомленням про вчинення шахрайських дій та до поліції із заявою про вчинення кримінального правопорушення

Ощадбанк
У клієнтки Ощадбанку з двох карток списали 21 400 гривень

Жінка користувалася двома картками Ощадбанку, але 25 лютого 2023 року помітила списання з них на загальну суму 21 400 гривень. Вона вимагає фінустанову повернути кошти та стягнути на її користь пеню у розмірі 5 659 гривень. Про це вказується у рішенні Іванівського районного суду Одеської області, опублікованому 27 березня 2024 року. 

25 лютого 2023 року з платіжної картки клієнтки Ощадбанку списали 1 900 гривень, а з іншої - 19 500 гривень. Жінка зазначає, що до вказаних операцій не має жодного відношення. Вона звернулася на гарячу лінію банку з повідомленням про вчинення шахрайських дій та до поліції із заявою про вчинення кримінального правопорушення.

"Як встановлено службово перевіркою, операції від 25.02.2023 року щодо переведення коштів з карткових рахунків клієнтки у розмірі 1 900 гривень та 19 500 гривень були проведені в системі "Ощад 24/7" у новому мобільному додатку, реєстрація в якому відбулась з введенням одноразового пароля, який був надісланий в автоматичному режимі на фінансовий номер телефону і введений для реєстрації в додатку. Відтак несанкціонований переказ коштів стався в результаті розголошення нею своїх персональних даних", - заявили в Ощадбанку. 

Яким було рішення суду? 

Суд вирішив відмовити жінці у задоволенні позову. Виявилось, що операції від 25.02.2023 року щодо переведення коштів з її карткових рахунків у розмірі 1 900 гривень та 19 500 гривень були проведені в системі "Ощад 24/7" у додатку, реєстрація в якому відбулась з введенням одноразового пароля, який надіслали в автоматичному режимі на фінансовий номер телефону.

"Доводи позивачки щодо неотримання ОТР-пароля перед несанкціонованим списанням коштів, спростовані листом приватного акціонерного товариства «Київстар», в якому зазначена наявність вхідних повідомлень від АТ «Ощадбанк» та в проміжках між ними вихідні повідомлення на інший, невідомий суду номер телефону. До обставин, зазначених нею щодо того, що вона свій телефон не втрачала і не передавала в користування третім особам, суд ставиться критично. Беручи до уваги те, що предметом розгляду даної справи є повернення відповідачем безпідставно отриманих коштів, однак позивачем не надано жодного доказу стосовно безпідставності списання коштів відповідачем, натомість матеріали справи свідчать про зворотне, в задоволенні позову слід відмовити", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube