У ПриватБанку вирішили залучити ще більше клієнтів завдяки рекламі, детальніше розкаже Інформатор
Найбільший комерційний банк України вирішив знайти нових клієнтів за допомогою реклами серед блогерів та у соцмережах, а ще й хоче моніторити дії конкурентів. Протягом червня 2024 року ПриватБанк уклав 3 угоди на рекламні послуги з різними підрядниками. Інформатор розкаже, на що витратять 39,1 млн грн з рекламного бюджету ПриватБанку та хто їх отримає.
19 червня ПриватБанк уклав угоду з ТОВ "Рекламне агентство "АІТІ" на 24,5 млн грн строком дії до 6 травня 2025 року. Згідно з технічним завданням, компанія розроблятиме та розміщуватиме рекламу ПриватБанку в інтернеті. Зокрема, розробити та налаштувати й оптимізувати рекламу у Google Ads (за це рекламники отримають 7% від видатків на таку рекламу), Facebook (7% видатків рекламникам), Apple Search Ads (10% видатків рекламникам), у системах DV360, Mgid, Adpartner, OLX, AutoRIA, RST, на інших майданчиках та сайтах (тут по 2% бюджету рекламникам).
За рекламу у Telegram та Viber, у т.ч. у телеграм-блогерів - по 2,5% відійдуть рекламникам. За рекламу серед відомих блогерів у Youtube, TikTok, Twitter, Facebook, Instagram, Linkedin та інших мережах рекламники теж отримають по 2,5% комісії. За поповнення рекламного кабінету у TikTok компанії-підряднику заплатять 2%, а за створення і ведення рекламних кампаній в TikTok - 8%, в LinkedIn - 7%. А от 1% рекламна фірма отримає за використання платних хмарних сервісів та обробку інформації по кампаніях. Також потрібні будуть звіти за кожну рекламу кампанію (250/рік), щоквартальні звіти з презентаціями (по 1,8 тис. грн кожен), розроблені чатботи (10 тис. грн), робота копірайтера для створення оголошень, розробка HTML 5 банеру для реклами на сайтах, щомісячний моніторинг активностей конкурентів (по 4 тис. грн)
ТОВ "Рекламне агентство "АІТІ", згідно з даними аналітичної платформи YouControl, було засноване у 1998 році. Українцям воно більш відоме як Carat Ukraine, український партнер однойменного міжнародного агентства. Керує їм Марина Мазарська. Засновники: громадянин Німеччини Заал Хусківадзе (35%), українці Єгор Ліхацький (31,69%), Олександр Гороховський та Сергій Скачек (по 16,25%), Борис Якубов (0,8125%). З 2022 року компанія отримала підряди від ПриватБанку на 62,4 млн грн.
Також 19 червня ПриватБанк уклав договір на послуги репутаційного піару на 8 млн грн. Вони мають надаватися до 16 червня 2025 року. Комісія компанії ТОВ "Піар-агентство "Радник" складатиме 9% за аналіз поточної фінансової грамотності, інклюзивності, безбар’єрності, ментального здоров’я, а також за розробку корисних матеріалів для різних аудиторій. Вартість роботи людей за цим проєктом складатиме від 713 грн на годину у інтерв'юера до 2 тис. 138 грн на годину в артдиректора та креативного директора. При цьому компанія зробила для банку знижку у 10%.
ТОВ "Піар-агентство "Радник" заснували у 2006 році. Керівниця - Тетяна Федорова. Власниця - Ірина Андрейченко, помічниця народної депутатки України та віцеспікерки Верховної Ради Олени Кондатюк. Остання у 2006-2007 роках керувала "Радником" та була власницею до 2016 року. У 2022 році ПриватБанк вже укладав угоду на рекламу від "Радника" на 7,22 млн грн.
Ще одну угоду на 6,6 млн грн ПриватБанк уклав 11 червня з ДОЧП "Плеон Талан". Задача рекламної компанії - проведення репутаційно-іміджевих кампаній для ПриватБанку на інтернет-сайтах, у Telegram, в регіональних медіа, а також пошук та залучення блогерів та лідерів думок. В середньому рекламники отримають 10% комісії за свої послуги - тобто до 660 тис. грн. Такі репутаційні публікації будуть здійснюватися до 3 червня 2025 року.
ДОЧП "Плеон Талан" засноване у 2005 році. Керівниця Еліна Згоденко. Власники через ТОВ "Агама Коммунікейшзн" та через кіпрський офшор Provid Advertising Limited - британець Вілльям Девід Стюарт та американець Ендрю Найт Бейн. У PLEON Talan зазначають, що вони ексклюзивні представники міжнародної рекламної компанії Ketchum. У 2019-2021 роках PLEON надали послуги з рекламу для КМДА та її структур на понад 2 млн грн.
Наприкінці червня 2024 року у Наглядовій раді ПриватБанку повідомили, що почали процес пошуку нового керівника фінустанови. Чинний керівник ПриватБанку Герхард Бьош продовжить виконувати обов'язки, поки не буде призначено нового йому на заміну. Як повідомили у пресслужбі ПриватБанку Інформатору, пошуком кадрів на керівництво установою займається спеціальна агенція.
"Герхард Бьош, Голова Правління протягом останніх 3 років, демонструючи неймовірну самовідданість і стійкість, досягнув надзвичайних результатів у бізнесі в дуже нестабільному та складному середовищі, з рекордно високими прибутками, що дозволило повернути державі понад 155 млрд грн, інвестованих під час націоналізації банку. Під його керівництвом у найскладніші для України роки банк розширив базу як фізичних, так і бізнес-клієнтів і значно зміцнив позиції лідера на ринку", - писала пресслужба ПриватБанку.
За даними НБУ, на 1 травня 2024 року ПриватБанк за розміром активів посідав перше місце (857 млрд грн) серед 63 банків, що діяли в Україні. Чистий прибуток фінустанови за 2023 рік становив 37,8 млрд грн. Мережа держбанку налічує близько 1200 відділень по всій країні, 6800 банкоматів і 10400 терміналів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.